Rompertjes of onderbroekje en hemdje

Hoi allemaal.
Thijmen draagt nu al 86/92 in rompertjes.
het schijnt heel moeilijk te zijn nog rompertjes in die maat te kunnen vinden.
alleen saai witte van de zeeman of de hema, de prenatal verkoopt ze bij ons niet eens in die maat!
moet ik dan al overstappen naar broekjes en hemdjes?
dat past toch nooit met die luier?
hoe doen/deden jullie dat?
en blijft dat wel stevig zitten dan?

graag advies! :D

liefs mama van Stinkmuis
 
Hoi,

Ik heb de rompers van de hennes. Zijn best leuk en ook in 86/92. Ik heb stiekem al een boxer en hempje geprobeerd, maar die zijn meestal vanaf 92 en veeeeel te groot voor dat kleine kontje!
 
Hoi,

Ik heb gewoon die saaie rompertjes van de hema gebruikt in 98/104. Je ziet toch niks van die rompertjes dus dat maakt toch niet uit? Zolang ze een pamper dragen is een rompertje veel handiger anders is steeds de rug bloot en dat is ook niet fijn voor die kleintjes.

Groetjes Corina
 
Hoi,

Ik heb gewoon die saaie rompertjes van de hema gebruikt in 98/104. Je ziet toch niks van die rompertjes dus dat maakt toch niet uit? Zolang ze een pamper dragen is een rompertje veel handiger anders is steeds de rug bloot en dat is ook niet fijn voor die kleintjes.

Groetjes Corina
 
Hi,

Ik heb juist die saaie rompertjes gehad, omdat je bij lichte doorschijnende kleding dan niet die vreselijke prints en zo zag.

Wij hebben bij onze zoon ook geen rompertjes meer gekocht toen hij 86/92 ging dragen. Wij hebben toen hemdjes en broekjes gekocht. De broekjes kocht ik een maatje groter dan zijn broekmaat, zodat de luier er goed in paste.

Gr. Tamara.
 
Hi,

Ik heb juist die saaie rompertjes gehad, omdat je bij lichte doorschijnende kleding dan niet die vreselijke prints en zo zag.

Wij hebben bij onze zoon ook geen rompertjes meer gekocht toen hij 86/92 ging dragen. Wij hebben toen hemdjes en broekjes gekocht. De broekjes kocht ik een maatje groter dan zijn broekmaat, zodat de luier er goed in paste.

Gr. Tamara.
 
Terug
Bovenaan