Rompertjes of perse t shirts

<p>Lieve mensen,</p><p>19 juli ben ik uitgerekend en even een vraagje wat betreft kleertjes. Kan ook als kleding alleen een rompertje met bv lange of korte mouwen en een broekje erover heen? Of worden rompertjes echt als onderkleding gezien waar bv een T-shirt overheen moet of een vestje oid? En wat geven jullie als advies qua slaapzak? Korte of lange mouwen of helemaal geen slaapzak? Laatste vraag hihi waar kan je leuke geboortepakjes kopen? Ik ben nog steeds niet tegen dat mooie geboortepakje aangelopen. Wel al gekeken bij prenatal, h&m, Hema en zeeman.</p><p>Hoop op reacties.  </p><p>Liefs Zoë </p>

Hoi! Ja kan zeker wel hoor. Alleen moet je wel goed oppassen want pasgeboren baby’s kunnen nog niet hun eigen temp op peil houden. Maar ik deed regelmatig met warme weer een romper met korte mouwen en broek aan. Hele pasgeboren baby’s slapen nog bijna niet in een slaapzak omdat ze daar nog te klein voor zijn. Mijn dochter sliep eerst in puckababy met 2 maanden en met 2,5 maand pas in een slaapzak. Maar als ik jou was zou ik een zomer slaapzak kopen met mouwen die je kan afritsen. Tegen de tijd dat hij/zij daar niet meer in past kun je misschien een winterslaapzak aanschaffen. Geboortepakje had ik niet, gewoon shirtje en broekje dus daar kan ik je verder niet mee helpen

Als t heel warm is doe ik ook een romper moet broek hoor! Kies ook wat overslagrompers in kleine maat, zo fijn als t niet over dat minihoofdje moet. Slaapzak.. ik heb afritsbare mouw, maar gebruikte de 1e 3 mnd alleen lakens. Omdat ze niet bewegen is n slaapzak nog geen must. En ja geboortepak, hangt van smaak en budget af, maar ik vind z8 hele stoere dingen hebben voor jongens en noppies heel leuk voor meisjes. Of tumble n dry, stoer voor allebei. Maarja zo erg een smaakding..

Romper met broek is prima! Als het dan toch wat fris is gewoon extra shirtje er over heen ?
Wij gebruikte na 1 week al een slaapzak.
Als je een dunne neemt van katoen kan je zelf kiezen hoeveel kleertjes je er onder doet 

Met warm weer hier ook alleen romper en broek. Na 2 weken uitvogelen kwamen we erachter dat ie t liefste in een slaapzak sliep. Puckababy vond ie niks en lakentjes schopte die weg. Hij was heel bewegelijk. Je hebt Allerlei soorten slaapzakken. Wij hebben een zomerslaapzak en een winterslaapzak (waar de mouwen vanaf kunnen) 

Kan prima hoor, koop gewoon verschillende rompertjes met korte en lange mouwen . Je hebt die in hele leuke prints ! 
Dit zou ik alleen aandoen als het echt heel warm is bij is een pasgeboren. 
Kleding bij kopen heb je zo gedaan als het nodig is .
tip voor geboortekaartjes nog: zo mooi geboortekaartje
je kan het via Facebook en Instagram vinden. Je kan heel veel kaartjes zelf maken of een standaard kaart kiezen en eventueel nog aanpassen . Ik heb hier zelf mijn kaartje gemaakt . Kreeg van de eigenaresse via de mail steeds tips hoe het kaartje nog mooier kon. 
Bij de proefdruk krijg je ook een papierwaaier met verschillende soorten papier. Ze zal je ook advies geven welk papier het mooiste is voor jou ontwerp. 
En qua prijs vind ik haar heel betaalbaar! Wij waren ruim 100 euro goedkoper uit dan als we het bij een ander deden 

Ik heb ook weinig shirtjes gekocht, veel rompers. 

Leuke webwinkel met kleertjes en van alles: degeleflamingo.com
ik kijk veel op instagram voor inspiratie! 

Heel erg bedankt voor de reacties! Wbt de rompers en winkels en slaapzakken! 
Heb hier veel aan! Ga ermee aan de slag. 
Liefs!

Terug
Bovenaan