Rompertjes

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik ben al een tijdje op zoek naar van die rompertjes met overslag. Bij de Hema hebben ze die wel, maar die moet je met touwtjes vastmaken en dat lijkt me zo onhandig / gevaarlijk. Ik wil dus overslagrompertjes met drukkers, maar kan ze helaas nergens vinden! Ja, voor 15 euro per stuk of zo, maar dat vind ik een beetje te gek.
Weet iemand waar ik zulke rompertjes zou kunnen kopen?
Groetjes, Carien.

ik ken ze ook alleen met touwtjes,gevaarlijk zijn ze niet want zo lang zijn de touwtjes niet en je kunt ze ook korter maken als jij denkt dat het toch riskant is. kun je er zelf geen drukkertje opzetten??
succes ermee.

Hoi, ik ben een kraamverzorgende en ik weet, dit is geen antwoord op je vraag, maar het zijn dus echt ondingen he?

Groetjes anoek.

Ik heb ze bij onze dochters ook gebruikt met die touwtjes maar vond ze niet vervelend hoor, en als je de touwtjes te lang vind knip je ze toch af...

Die met drukknoopjes vind je in de C&A, voor 10 euro per 2.

Houd er wel rekening mee dat die drukkertjes altijd aan de achterkant zitten en je baby dus...inderdaad....opdie drukkertjes ligt!!! Lijkt mij erg pijnlijk dus ik koop die dingen nooit!!!

Ik ben het helemaal met de reaktie van 13.05.05 eens. Ook ik heb gewoon rompertjes met touwtjes gedaan de eerste weken. Is voor de baby veel fijner!

zijn prima hoor die dingen,gebruikte ze ook gewoon,en anders een gewoon rompertje.

Terug
Bovenaan