Rond 16.15 gestript, ongi gevoel, buikpijn en rugpijn???

Hoi Allemaal,

Ik ben dus gestript vanmiddag. Het deed niet heel erg pijn maar fijn was het ook niet.
Ze kon er net bij met 1 vinger. Ik zat in de auto terug en werd niet lekker.
Echt zo'n ongi gevoel. Toen thuis werd het erger. Nu nog steeds ongi gevoel, buikpijn en zelfs lage rugpijn.
Zou het geholpen hebben. Ik ben nog niet aan het klokken geslagen durf niet ben bang dat ik mezelf gek maak. Maar minder is het niet geworden de pijn zakt wel af en toe wat af. Maar heb dus sinds een uurtje ook lage rugpijn.

Wat denken jullie???

Liefs An 40 weken en 6 dagen zwanger

Hoi An,

Schijnbaar heeft het toch iets gedaan als je opeens buik-en rugpijn hebt. Of dit het is weet ik niet, maar hoop het wel voor je. Omdat je al zover bent zou ik me wel goed kunnen voorstellen dat het op gang komt nu, ik hoop het in ieder geval voor je. Hou ons op de hoogte!

Jane

Hoi An,

Ik hoop voor je dat het echt is en gaat doorzetten. Lekker gaan ontspannen!! Zoals je misschien al gelezen hebt is het bij mij niet gelukt. Ze heeft wel wat gerommelt, maar kon niet ver genoeg in de baarmoedermond komen. Ik wacht wel weer :(

Succes!!

Mirjam

Hoi allemaal,

Het heeft niet door gezet ! Ik baal er wel een beetje van.
Wacht telefoontje vk vandaag af. Ze zou me bellen om te vragen hoe het is en
om afspraak ziekenhuis door te geven. Ik moet morgen of anders a.s. maandag.
Ik hoop eigenlijk morgen maar zal wel maandag worden denk ik.
Ik praat nu best veel tegen ons kind van kom nou Papa wil je nu ook weleens zien.
Dat we heel veel om hem/haar geven. Dat we hem/haar graag vast willen houden.
We zullen nog moeten wachten. Wat nu wel steeds moeilijker wordt vind ik.

Mirjam echt balen dat het bij jou helemaal niet lukt. Ik snap dat je het zat ben.
Ik krijg dat nu ook!

Succes dames! (ook de mama's met hun nieuwe spruit!)

Heel veel liefs An vandaag 41 weken

Jeetje An.. wacht het nog even af want de symptomen die je noemt kunnen toch wel erg sterk lijken op een beginnede bevalling.. Ik hoop voor je dat het doorzet.
Ik heb de laatste 2 dagen ook onwijs veel krampjes en gerommel in mijn onder buik. een vriendin van mij die al 2 kinderen heeft vertelde dat het best kan gaan gebeuren.
Ik hoop echt voor je dat je snel je smurfje hebt! wat spannend trouwens dat je nog niet weet wat het wordt  Zet m op an!

Kus Cindy

hoihoi... wou even vragen voor degene die gestript is hoe voelt t ... wat doen ze... en wat gebeurde er daarna?

ik word dinsdag gestript ( als kleine er nog niet is) en dan kan ik me een beetje voorbereiden de vk legde t vorige x zo stom uit van we gaan met vinger erin en trekken we een randje los  maar begrijp van een boel mensen dat t anders is en niet op juiste manier is uitgelegd aan ons en een boel mensen in mn omgeving kennen t eigelijk niet...

liefs miranda
40wk,5dag

oja vergeet ik er bij te zeggen dat dat ongi gevoel en zeurderige rug ik al een aantal x heb gehad begon al met 28 weken dat waren indalingsweeen en voorweeen maar   laatste dagen is t door stress ook wat gevoeliger mn kleine meid word waarschijnlijk over 7 pond en buik hangt nu ook echt wat een soort van spierpijn gevoel geeft met omdraaien in bed enz.....en spontaan striae op voorkant van mn buik voelde t knappen...

hoe voelden jullie het ik beschrijf t als spierpijn zo voelt t ook echt en t is niet constant zo...

Terug
Bovenaan