rond 18 juli uitgeteld..............

hallo dames

ook ik ben in juli uitgeteld.......ik vind het allemaal heel erg eng op het moment aangezien ik in juni een miskraam heb gehad na 5/6 weken!!! bij elk pijntje denk ik nu owow...........
wel ben ik iedere ochtend al flink ziek en hang ik boven de wc,hihi.......dus dit zullen we maar beschouwen als een goed teken!!!! ook heb ik heel veel bandenpijn (tenminste zo noemen ze dat toch??)!!!!

wanneer gaan jullie het aan iedereen vertellen??? de vorige zwangerschap hebben we het al met 7 weken verteld......maar nu wilde ik wel wat langer wachten.....maar ik kan het bijna niet voor me houden,hihi!!!! maandag hebben we weer een echo,dan 8 weken in het ziekenhuis, en week erna een echo bij de verloskundige!! misschien dan toch maar al vertellen!!!

succes iedereen!!

groetjes joekes

Welkom Joekes!
Spannend hoor... Zorg goed voor jezelf en niet teveel negatieve gedachten!

Wij hebben besloten om het pas te vertellen na de eerste echo, dan is het 10 weken. Nu is het nog even ons geheimpje... Het is wel superlastig om het voor ons te houden. Ineens is iedereen in onze omgeving zwanger! Nog drie weken volhouden dat ik een buikgriepje heb... :)

Heel veel succes en hou ons op de hoogte!

Joekes,

Gefeliciteerd en welkom hier!

Wij hebben het iedere keer verschillend aangepakt. Helaas 2 keer een mk gehad en dit keer waren de ouders en onze leiding gevenden direct op de hoogte en ooms en tantes krijgen het dit weekend te horen, dan ben ik bijna 10 weken zwanger.

Daarna mogen vrienden en collega's en na 12 weken...iedereen!!!

Luister naar je gevoel en naar elkaar!

Liefs grote broer

Hey Joekes

Gefeliciteerd!!!
Wij gaan het met Sinterklaas vertellen. Ik heb een gedicht gemaakt die mijn vader mag voorlezen.
We zijn met ons eigen gezin de rest moet nog even wachten voor ik iets vertel.

Als het mis gaat is dat jammer maar goed de vorige keer had ik het net verteld en de dag daarna ging het mis. Gelukkig kun je het dan wel gelijk delen met elkaar.

succes Renaat

Ik ben nu al uitgeteld!! En we moeten nog 8 maanden!! LOL

Van harte gefeliciteerd!! Doe wat je hart je ingeeft en idd nu al vertellen betekent dat je gelijk alles kan delen.
Veelplezier in ieder geval en welkom bij de club!

kus van

Hallo Joekes,

Welkom bij de groep :) inderdaad wel geruststellend dat je last hebt van veel zwangerschapskwaaltjes! Ik mis dat eerlijk gezegd wel een beetje...

Wij hebben het al wel aan onze ouders, zussen, broer en goede vrienden verteld! Ben nu 6 en een halve week zwanger. Toch maar verteld omdat ik het een erg bijzondere periode in mijn leven vind, waarvan ik graag wil dat voor ons belangrijke mensen deel uit maken. In goede en slechte tijden. Maar iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken :)

Liefs Anne

hallo!
Gefeliciteerd!!!

je moet lekker doen waar je je goed bij voelt.
mijn vriend en ik hebben het verteld toen we het wisten aan onze ouders en 2 weekjes later aan onze beste vrienden.
je kunt de leuke dingen kwijt en de niiet leuke dingen ook als het nodig is en ik vind het erg fijn.

kijk lekker wat bij je past!

geniet er van !
Dikke kus amanda

Terug
Bovenaan