rond 21 nod....wie ook????????

A

Anoniem

Guest
Ha meiden...nog een paar daagies hè! al klachten??? ik niet, verlies alleen wittig slijm...verder niet, zou dus wel lekker ongi worden denk....zucht...voelen jullie je al anders???

liefs Em( ronde 18, 1e kindje)

heeeeeeeee emmieeee

ik dacht dat jij tegelijk met mij NOD had?? 23-7?? of heb ik het mis?? we hadden tegelijk ons ei toch?? nouwjaaaaaaa maakt niet uit he...ik heb wel klachtjes, krampjes ongi gevoel en verstopte neus en zere tepels..maar ja na mijn MK durf ik niet te hopen dat het meteen weer raak is. zou het ook niet zo erg vinden hoor mocht het niet zo ijn, aangezien dan mijn lichaam wel rust heeft gehad. we zien wel. moe valt mee, gewoon door warme weer. en jij?? hoe gaat het verder??

nou toi toi en samen met mij op het wachtbankje zitten thee leuten he...

liefssssssss sweety

hey meiden,
nog maar paar daagjes... ik duim voor jullie.

Liefs,
Danielle

Hey hallo,

Ja heb ook mijn nod op 21 juli net als jij alleen ronde 5 met mk bij gerekend van het eerste kindje!!!
Jij had nog geen klachten maar dat wil ook niks zeggen hoor, sommige hier hebben geen klachten maar zijn ook gewoon zwanger, dus niet de moed opgeven hoor!!!
Heb wel een aantal klachten die er op wijzen dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar ja ook je lichaam kan je heel erg voor de gek houden we zullen zien hé!!! Ga maandag pas testen al kriebelt het wel was beter volgens de frauenartz dus daar probeer ik me aan te houden!!!
Jij heel veel succes de komende dagen ga weer hard duimen dat het raak is voor je oké!!!

Liefs Sandy

Hee emmie,

Ik heb ook de 22 juli mijn NOD. Ik heb sinds gisteren plasjes bloed
verloren en wat opgezwollen borsten. Ik wacht af maar vind het erg
moeilijk.

Groetjes Thessa

Lieve meiden,

Ik duim voor jullie!!!  

Liefs,
Tess

Ps Emmie, wanneer ga je op vakantie?

Hoi,

Ik heb 'n cyclus van 27 of 28 dagen. Vandaag of morgen moet het komen. Voel me de hele ochtend al ongi; krampen en hoofdpijn. Ben bang dat het vandaag gewoon komt. We zullen het zien.

Succes iedereen!

Debra (tweede kindje)

Terug
Bovenaan