Rond 25 november NOD

A

Anoniem

Guest
Eind volgende week kom ik er achter of ik deze maand wel of niet zwanger ben.. donderdag/vrijdag!!!

Ik ben erg benieuwd.. wie heeft nog meer NOD rond deze datum???? Ben benieuwd..

Liefs mammma

Op dit forum zwerft egens een NOD lijst die elke maand weer bijgewekt word. Hierop staan alle NOD's van de meiden op dit forum. (welke ronde, voor hun hoeveelste kindje te gaan enz....
Misschien kan je jezelf e ook tussen zetten. Is erg leuk om te zien en bij te hoeden wie er binnenkort zijn nod heeft....... of wie nog lang niet :s (ik ben net ongesteld geweest)
Maa spannend voor je.... is het je eerste nod?

Ikke mammma! 25/11 is m'n NOD... Spannend weer hè? Zie de NOD lijst, duimen maar weer!

Zo spannend!!!! hihihihihi

Ik 1 dagje later, maar ik ga er nu al vanuit dat het niks is. Heb nl al weken last van een ziekenboeg......
En als ik het zo bekijk de volgende maand ook niet......verjaardagen en voorbereidingen.......

Heel veel succes !!! Nog 4 dagen!!!!

En dames? Al verontrustende symptomen, of juist hoopgevende? Ik had gisteravond wat last van een branderig gevoel in mn onderbuik, en vrees dus dat mijn ongi er toch weer gewoon aankomt.... Maar je weet natuurlijk niks zeker!

Hoi Mammma,

Ik wacht ook in spanning af. Moet a.s. donderdag ook ongesteld worden. Spannend!!! Word voor mij al ronde 12 en ga er eigenlijk vanuit dat deze x weer niet zwanger ben. Zal voor je duimen!!!

Terug
Bovenaan