Rond 6 na miskraam nog niet zwanger

<p>Voor wie in ronde 6 zit na een miskraam en toch weer ongesteld is geworden..</p><p>hoe voelen jullie je na die nod dan toch ongesteld geworden..</p><p>wellicht leuk om elkaar wat tips te geven?</p><p>ikzelf ben altijd toch weer teleurgesteld en verdrietig (al weet ik dat er stellen zijn die al járenn bezig zijn..) het is zo zenuwslopend! </p><p>Vooral na de miskraam ben ik erg angstig en zoveel twijfels, je lichaam (of ikzelf) kan je zo goed voor de gek houden. </p><p>Vandaag 2 dagen na NOD toch weer ongesteld geworden. Ook test was negatief uiteraard. Ik wou nog 2 dagen wachten om opnieuw te testen maar moeder natuur was sneller.</p><p> </p>

Hoi,
Toevallig heb ik net een topic gestart ( “verschrikkelijk onzeker na miskraam” ) met een beetje dezelfde vraag.
Ik herken je gevoel helemaal, ik ben na de miskraam ook erg onzeker en angstig geworden en ook wij zijn nu 6 rondes verder ( 7 maanden na miskraam ). Het was ons eerste kindje en we waren ook de eerste ronde zwanger, het bleek uiteindelijk een missed abortion met 10 weken. Het is heel frustrerend dat het eerst in 1 x lukt en nu al 6 rondes niks! Ik word er elke maand echt verdrietig van.
Vanwege mijn leeftijd, 36, zijn we inmiddels onderzocht en alles ziet er supergoed uit, toch stelt mij dat niet gerust, heel raar.
Dus als iemand tips, succesverhalen, etc. heeft, graag!

Hoi gebruiker en Naan
Hier helaas tot nu toe nog geen succes verhaal. Mijn lichaam is na mijn mk in maart helemaal van slag geweest. Het heeft heel lang geduurd voor ik weer uit mijzelf ongesteld werd (mogelijk tussendoor nog een hele vroege mk gehad of een valse positieve test gehad, gyn kon het niet meer zeggen). Sindsdien is mijn cyclus langer geworden rond de 38 dagen. Dus ben ik uiteindelik maar ovulatietesten gaan gebruiken om te zien of ik nog wel een eisprong heb. Dus ben er ondertussen wel achter dat, dat gelukkig werkt. Het vertrouwen in mijn lichaam had wel echt even een flinke knauw gekregen en dat ben ik nu wat meer voor mijzelf aan het opbouwen, door:
1. Ik ben de davitamon compleet mama met visolie gaan slikken ipv foliumzuur van de etos. Las namelijk dat visolie kan helpen bij de innestelling;
2. Ik probeer zoveel mogelijk dingen te doen waar ik blij van wordt en lekker door in mijn vel zit. 
3. Probeer gezond te eten, hiermee bedoel ik dan eigenlijk gevarieerd en zo min mogelijk bewerkt voedsel en dus ook veel groentes en fruit. Natuurlijk gaat er af en toe toch echt even lekker een slechte hap naar binnen.  
4. Probeer goed in beweging te blijven. Ik heb gelukkig een hond dus wandel geregeld en sport daarnaast 1 a 2 keer in de week. 
Ik merk dat ik hierdoor langzaam aan weer wat beter in mijn vel kom te zitten en wat meer vertrouwen in mijn lichaam begin te krijgen. Ik merk nu deze ronde dat ik er ook weer wat relaxter in sta dan de vorige rondes. Ik weet niet of dit ook voor jullie zou helpen, maar ik merk dat ik hierdoor zelf iets meer de rust heb gevonden. Neemt niet weg dat ik het af en toe echt nog wel lastig heb met zwangerschapsnieuws van mensen om mij heen etc. En dat de vragen waarom lukt het bij ons nou niet zo snel om weer zwanger te worden spoken echt nog wel af en toe door mijn hoofd heen, maar kan dit steeds sneller van mij af zetten. Het praten hier met andere meiden in een zelfde soort situatie helpt ook. Plus ik bof met een paar fantastische vriendinnen en collega's waar ik het er ook af en toe over kan hebben. wat dat betreft helpt praten erover ook echt. 

Oo, Zwindo! Hier PRECIES hetzelfde!
Alle onderzoeken zijn bij ons ook goed en toch komt mijn cyclus niet op gang. 
Ik ben inmiddels gestopt met alle 'goed bedoelde'-pilletjes, omdat ik er steeds aan herinnerd werd. Dat geef me veel meer rust en ik denk er ook niet meer zo vaak aan. 
Toch is het elke maand vreemd dat er niks gebeurt. 
Ik wil er nu iets aan gaan doen, maar waar beginnen we? :\

Terug
Bovenaan