Rond dag 18 cervixslijm?

<p>Hoi dames,</p><p> </p><p style="text-align: center;">Ik ben al een aantal dagen naar mijn ovulatie aan het zoeken, ik denk gemist of verkeerd getest. Nu sinds gister (volgens mij) cervixslijm gezien, tenminste als ik dat zo zoek op internet lijkt het er sterk op. Echter zit ik nu op dag 18. Vandaag ook weer dat slijm. Ik ben nog beetje onregelmatig sinds stoppen met pil. De vraag is nu, heeft het dan nu nog zin om te klussen? Afgelopen week om de 2 a 3 dagen geklust en gister ook nog nadat ik het vruchtbare slijm dacht te zien.</p><p>Ik lees verschillende dingen over vruchtbaar slijm juist voor of na je ovulatie.. </p><p>Iemand ervaringen mee?</p>
 
Oh kan best hoor. Ik heb mijn eisprong nooit voor dag 17 gehad en dat was vroeg. Vaak zat ik rond dag 21. 
Niet iedereen heeft een regelmatige cyclus of een luteale fase van 14 dagen. Heb je al eens ovulatietesten gebruikt?
 
Jaa die gebruik ik nu ruime week maar blijft negatief.. ik gebruik de roze van CB. Vorige maand die van sensitest. Nog nooit positieve gehad. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik lang niet altijd 4 uur niet naar toilet ga of niks gedronken heb van te voren.. dus wellicht niet geconcentreerd genoeg.
Je kunt dus wel vruchtbaar zijn maar negatieve testen hebben? Tenminste ik weet bijna zeker dat het vruchtbaar slijm is..
 
Vruchtbaar slijm kan een paar dagen duren. Ik zou nog even doortesten. En evt met ochtendurine ipv midden op de dag, dan is je urine geconcentreerder.
 
Hmm ja..ben door m'n testen heen dus heb ff nieuwe besteld hopelijk morgen op tijd binnen.
Zouden we dan bijvoorbeeld morgen nog een keer moeten klussen? Vind het zo lastig allemaal die timing steeds!
 
Hoi, ik begreep van de CB testen dat die eigenlijk het beste werken op ochtend urine! (Ik heb zelf eens contact gezocht met CB nadat ik geen positieve test kreeg) Dus wellicht (ook voor toekomstige rondes) een poging waard :) Als je om de dag of om de twee dagen gemeenschap hebt, dan zou je veilig moeten zitten. Dit gezien zaad makkelijk een dag of 2 of soms langer kan overleven ??? En zoals gezegd inderdaad, ovulatie kan later zijn, zeker als je nog niet zo lang geleden met de pil gestopt bent. Lastig hè in het begin? Succes in ieder geval ?
 
Ohh bedankt voor de tip! Ik heb idd bij cb nooit met ochtend urine gedaan dacht dat dat niet mocht
Heb ze nu weer van sensitest besteld, kan ik komende dagen nog poging wagen. En als ik de positieve ovulatietest niet gevonden krijg is t maar afwachten en hopen. Het is inderdaad erg lastig, lees veel verhalen op dit forum maar ook andere sites alleen het is natuurlijk bij iedereen anders. Het is vooral vervelend dat je je eigen lijf zeg maar niet kent op dit vlak. Wat is normaal en wat niet.  Iedere dag heb ik allerlei vragen in m'n hoofd wat het beste is en of het wel normaal is. Erg vervelend maargoed officieel pas ronde 3 dus we houden absoluut goede hoop natuurlijk 
 
Wat dan wel weer gek is trouwens is dat ik deze maand maar heeeeel lichte ovulatiepijn heb gevoeld. Kan het eigenlijk niet eens pijn noemen. Vorige maanden voelde ik wel degelijk vervelende pijn aan rechter eierstok. Ook weer iets wat ik gek vind, dat ik nu amper wat voelde ?
 
Terug
Bovenaan