Ronde 1 dag 24 het relaas van een beginneling

A

Anoniem

Guest
Nou het  dag 24 van ronde  1 en  ik merk wel dat ik echt overal op ga letten...
Al dagen veel slijm.. hmm wat zou dat inhouden. Gisteren kramp onderin de buik, vreemd wat een raar moment voor kramp..   Al een tijdje last van gevoelige  pijnlijke tepels.. Wat zou dat zijn? Wat een gedoe he..

En vooral omdat ik totaal niet weet waar ik aan toe ben. Voor mijn gevoel had ik mijn ov op dag 12, (steekjes)  wel wat te vroeg maar sindsdien niets gevoeld wat op een ov kon lijken dus dacht ik nou dan zal dat het wel geweest zijn.
In die periode veel geklust, maar de laatste week bijna niet dus als de ov erg laat is gekomen en ik er niets van gemerkt heb dan ga ik er maar vanuit dat we over een week vrolijk aan rond 2 beginnen..

Vervelend hoor.. ik denk dat ik de rode duivels straks  aan de ene kant betekenen dat ik dus helaas niet zwanger ben geworden, maar aan de andere kant wel lekker om een idee te krijgen hoe mijn cyclus ongeveer kan zijn.

Goh zo denk ik er ook over en zijn net als jullie in ronde 1 en heb 14 aug nod. Afwachten he!! Succes met wachten!!
xx Zuus

hoi,

Heel herkenbaar, had ik ook in de eerst ronde. Ben nu in de tweede, na een eerste cyclus van 42 dagen. Ik dacht ik ga me er niet zo mee bezig houden, maar sinds ik vanmiddag een harde steek in de buik had en nu kleine steekjes dan houdt het me toch wel weer bezig. Tja, en misschien is mijn cyclus nu wel weer 28 dagen. Het blijft spannend....!!!!!!

Er leuk trouwens die animaatjes!!!

groetjes

hallo meid,

Het kan twee kanten dus op gaan, zoals eigenlijk met alles. Ik heb een hele korte cyclus hoopte eigenlijk deze ronde dat ik maar eindelijk dag 24 zou halen de vorige keer 22, ik dacht tenminste een normale cyclus...........

Het werd later en later en toen de test.....de rest is geschiedennis

liefs talke
(5wk zw)

Terug
Bovenaan