ronde 1 dag 37

A

Anoniem

Guest
Hallo

Zit nu op dag 37 van ronde 1 en nog geen ongi. Het duurt nu echt te lang. Ik houdt vocht vast, mijn borsten zijn pijnlijk en iets groter en mijn buik is wat opgeblazen.
Maar 2 negatieve testen dus niet zwanger. Nu denk ik dat ik ook blaasontsteking heb. Heb dit al 2 keer eerder gehad en ben er toen behoorlijk ziek van geweest.
Ik denk dat ik volgende week toch maar naar de huisarts moet want ik wordt gek van het wachten.

Groetjes Marjolein

Hoi

Kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt! Ondanks die testen en die mogelijke blaasontsteking, wil je toch duidelijkheid.....
Heb je al vaker een cyclus van 37 dagen gehad of ben je overtijd?

In ieder geval veel succes en hopelijk weet je snel meer!!

Lfs Joet

hoi Joet

Ben nog nooit eerder over tijd geweest omdat ik de pil slikte, en daarvoor had ik ook een regelmatige cyclus maar dat ik al zeker 10 jaar geleden.
Bel morgen denk ik even de huisarts en dan maar zien of het weer een blaasontsteking is en dan kan ik meteen mijn andere vragen kwijt

Marjolein

hoi marjolein....

ik zit vadaag al op dag 49 ook mij eerste maand na 10jaar de pil teheben geslikt.
heb ook al 2tesen gedan allebei negatief.
heb vandaag de huisarts gebeld kan ik dinsdag komen.
ben hel benieuwt vwat ie zegt want vind het erg lang duren nu.

groetjes sanne

Hoi Allemaal,

Ik was op dag 47 en werd toch ongi. Ik had al 4 testen gedaan alle drie negatief. het klopte want bent dus ongi. Ik ben ook naar de ha geweest. ik moest gewoon afwachten.
Elke week testen zei die.
Maar als je denkt dat je blaasonsteking hebt zou ik zeker gaan.
Ook zou ik gaan als je gewoon zeker wilt weten. Alleen die van mij is niet zo makkelijk die wou echt niks doen. Nu achter af maar goed. (dit was ook mijn 1e ronde na 2 jaar geleden een half jaar gestopt te zijn en daarvoor was ik al 12 jaar aan de pil).

Die onzekerheid is erg vervelend en ik wens jullie heel veel succes!
Hoop natuurlijk  voor jullie dat jullie zwanger zijn.

Liefs An

hoi hoi

mijn 1e cyclus duurde ook 48 dagen. en de 2e 52. daarna is het langzaam terug gelopen tot een gemiddelde van 35.
dit is echt een ontpillingsverschijnsel wat vaker voorkomt.

ik denk dat jou huiarts je zal vertellen af te wachten en als je over een half jaar niet zwanger bent nog eens langs te komen. tenminste.... dat deed die van mij.

en blaasonstekingen zijn kl#^t* ja!!
succes in ieder geval bij de huisarts.

groetjes esther

Hallo allemaal

Had dus inderdaad een blaasontseking en weer een kuur gehad. De derde in een half jaar tijd. En ik hoefde me van de huisarts nog geen zorgen te maken de ongesteldheid zou vanzelf wel komen. Heeft dus met het ontpillen te maken.
We wachten dus maar rustig af en hopen dat de blaasontsteking na deze kuur over is.
Marjolei

Terug
Bovenaan