ronde 1 en zwanger??????

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

ik word letterlijk niet goed van mezelf. dacht dat ik heel nuchter begon en me niet gek ging laten maken...... mislukt.

vind het wel snel om zwanger te kunnen zijn maar heb wel rare klachtjes ineens
- spierpijn in onderbuik met wat steken en krampjes
- honger en vol zitten met ontplof gevoel en paar tellen later weer honger
- ruik sterk en dingen ruiken vies (wasmiddel en wasverzachter rook naar kots hihi)
- gister last van bekken instabiliteit tewijl ik dat nooit meer heb alleen licht in mijn schaambeen als ik ongi ben maar nu mijn rug/bekken
- steken in mijn borst
- misselijk vanmiddag

pffff waarschijnlijk is het gewoon allemaal toeval en van het ontpillen maar maakt me wel onzeker en hoopt toch dat het raak is maar nog wachten tot zondag

Oh, moeilijk is dat hè?! Ik dacht de 1e ronde ook zeker te weten dat ik zwanger was....allerlei kwaaltjes. Maar o, o, wat hield m'n lichaam me voor de gek....grrrrrr.

Ik hoop natuurlijk voor jou dat je hartstikke zwanger bent!! Veel succes met wachten!

Het kan indd 2 kanten op, dat is het vervelende meid!! Je wilt zooo graag en je lichaam geeft ook bepaalde symptomen af maar wat is een lichaam toch soms gemeen....Ik hoop ontzettend dat je zwanger bent en binnenkort een positieve test hebt!!

Ik duim voor je!! Liefs Lynn.

ja heb me voorgenomen om niet te testen voor zondag want dat heeft geen zin

bedankt voor jullie reacties

Succes met wachten joh, het is echt slopend die onzekerheid en al die verwarrende symptomen...

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb al die dingen altijd een aantal dagen naar mijn nod toe en ook al zo vaak gedacht ja het is raak nu maar helaas zijn nu anderhalf jaar verder en niets !!

Ik hoop natuurlijk dat het zo is voor je maar ga er niet teveel vanuit des te kleiner de teleurstelling straks !

Liefs

Inderdaad Bloemmie,

Voordat ik van mijn eerste zwanger wetd heb ik zo vaak van alles gevoeld en steeds niet zwanger.

Het rare was dat toen ik dacht, nee deze x wordt ik gewoon ongesteld, kon ik mijn ogen niet geloven dat ik zwanger was!

Je lichaam (mede doordat je het zo graag wil) kan je flink voor de gek houden....

Hoop natuurlijk dat jij in tegenstelling tot mijn verhaal lekker WEL zwanger bent! Sterkte met wachten;-) liefs

Terug
Bovenaan