Ronde 1 na miskraam?

Hallo dames,

Het lange wachten gaat weer beginnen, ongi is voorbij en geen idee waarneer mijn nod nu is! Was voor mijn miskraam zeer onregelmatig ongi, dus weet het gewoon niet! En daar heb ik eerlijk gezegd de balen van, weer al die onzekerheid. En op zo'n moment merk ik ook dat ik het nog best moeilijk mee kan hebben dat m'n zwangerschap is fout gelopen.
Heb zo juist van 7 juli maar m'n nod gemaakt, heb ik nog een beetje een streven!

Meiden allemaal veel succes en ik gavoor jullie duimen!

Liefs Nienepien

Hoi nienepien,

Ik begrijp goed dat je angst er behoorlijk inzit.
Het is niet niks een miskraam, want je wenst wordt opeens afgebroken en dan komen weer die twijfels.
Ik ga voor je heel hard duimen en dat je wens snel invervulling mag gaan zonder dat het mis gaat.
Meid ik wens je veel sterkte toe.

Liefsss
Cindy

Heeeeeeeeee Nienepien,

Gelukkig is de ongi weer voorbij meid.
Het is inderdaad wel lastig een onregelmatige cyclus.
Ik heb het zelf ook.
In maart toen ik zwanger werd had ik de maybe-baby gebruikt onder het mom van wie niet waagt....
En ja hoor, in 1 keer raak!
Nu ga ik hem weer gebruiken, ik ben er deze week weer mee begonnen.
Mijn temp. lijstje ligt ook alweer op het nachtkastje.
Mijn gyn. adviseerde om daar mee te stoppen, ik was er anders nog meer mee bezig.
Toch ga ik door, het geeft mij een goed gevoel.
Als de temp. hoger is dan is je ei geweestdus als we dan nog "willen" is het te laat [maar we kunnen bijna niet missen....valt niet altijd mee onregelmatige diensten allebei hihi...]
Maar als ik dan een temp. stijging zie weet ik wel wanneer ik ong. ongi moet worden, vind ik ook wel prettig om te weten.

Ik hoop zo dat we allemaal snel zwanger mogen worden!
Dat gevoel is bij mij in ieder geval heel sterk.
Vannacht droomde ik nog dat we een dochtertje kregen.
Maar meid, we gaan ervoor hoor!
Het gaat ons lukken.
De gyn. gaf mij al het "recept" van om de dag klussen.
Maar jij weet er zelf alles van, bij een onregelmatige cyclus is dat lang klussen.

Heel veel succes!
Mijn vriendin was na haar miskraam en 1 menstr. weer zwanger!
Daar putten we hoop uit, o.k?

Liefs, Monique2

Hoi Cindy,

Ik hoop jou het zelfde toe en snap ook dat de angst nog groter is bij jou, nu je 2 miskramen hebt gehad en je partner die weg gaat!!

Hoi Monique,

Dat probleem hebben wij ook van die onregelmatige diensten! Is soms erg frustrerend!
Enne hoop inderdaad ook snel weer zwanger te zijn, want vond het heerlijk. Voelde me zo speciaal!!

Ga heel hard voor jullie allebij duimen!!!

Liefs Nienepien

Hoi hoi,wat een aanslag kan zo'n miskraam toch zijn op je leven,laat je niet kisten hoor!Ik heb ook elke maand weer even een grote dip als ik weer ongi wordt,maar het tempen vind ik wel een geruststelling want als mijn temp dan weer naar beneden gaat weet ik dat ik ongi wordt en hoef ik dus niet meer in de zenuwen te zitten,dan is het natuurlijk wel k** maar die onzekerheid vind ik nog erger eigenlijk.Dat van"zou het wel,zou het niet"

Als jij zou gaan tempen,kun je daar dan niet iets aan aflezen waarneer je eisprong is???

Meid probeer wel je miskraam goed te verwerken hoor,dat is niet zomaar achter de rug,die hormonen blijven ook nog wel ff zitten waardoor alles in de war ligt,veel sterkte!
Liefs

Hoi Nienepien,

Wat lekker dat je ongi voorbij is en jullie alweer flink aan de slag kunnen!!!
Als ik mijn ongi heb gehad ga ik rond het moment dat ik denk dat ik mijn eisprong heb gewoon testen met de ovulatietest van Clear Blue. Zo kun je je eisprong in ieder geval niet missen!!
Ik duim voor je in ieder geval!!!
Bij mij is nog geen ongi te bekennen. Ik had eergisteren een druppeltje verloren maar het heeft niet verder doorgezet. Het zal nog wel komen een deze dagen. Ik ben in ieder geval dankbaar dat ik mijn ongi niet tijdens mijn honeymoon heb gehad... aan de andere kant mag het nu wel snel komen want dan kunnen we weer klussen.

Wat je zegt komt me heel bekend voor, dat je ineens je momenten hebt dat je het er weer moeilijk mee hebt. Ik heb dat de laatste dagen ook zo sterk. Ik ben vooral bang dat ik nooit een gezond kindje op de wereld zal kunnen zetten. Al die zwangere vrouwen die je nu ziet helpen dan ook niet echt....

Maar... onze tijd komt nog wel nienepien!!! Het moet gewoon!!!

Ik spreek je snel weer.

Dikke kus Frederique

Hoi Monique,

Alles goed? Had al eerder een berichtje voor je geplaatst maar vroeg me even af wat je bedoelt met maybe baby... Als het bij jou heeft gewerkt dan ben ik natuurlijk razend nieuwschierig!!!
Ik hoop dat het bij jou/ons ook meteen de eerste "ronde" weer raak is. Mijn kinderwens is alleen maar groter geworden na de miskraam!!

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan