Ronde 1

Hallo Iedereen.

Afgelopen maandag heb ik mijn spiraal laten verwijderen, omdat me vriend en ik hebben besloten om proberen een kindje te krijgen. Nu vind ik het erg spannend en vind het ook wel een klein beetje eng.

Nu heb ik nog nooit een normaal cyclus gehad en weet ik dus ook niet wanneer ik een eisprong heb. Ben ook de dag na het eruit halen van de spiraal meteen ongesteld geworden.

Zijn er nog meer mensen die het ook gaan proberen ?



Groetjes Jackie
 
Hoi Jackie,



Hier ook ronde 1 :) 24 maart de laatste pil en 29 maart onttrekkingsbloeding gehad. Nu dus afwachten wanneer ik weer een eisprong en menstruatie krijg. We zouden in eerste instantie nog een tijdje wachten met proberen en dus veilig vrijen. Maar hebben uit ons gevoel de afgelopen paar keer toch niks gebruikt en vanmiddag samen besloten het te gaan proberen! Spannend dus en ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden..
 
Hoi.

ik heb net ronde 1 gehad

16 maart gestopt. 19 maart onttrekkingsbloeding gehad. En gister ongesteld geworden cyclus van 28 dagen.  Hopelijk houd deze cyclus zich aan en hebben wij snel een positieve test.  Ook hoop ik dat jullie ongesteldheid snel terug komt, en dan weet waar je aan toe bent
 
Ik wacht nog om te beginnen met ronde 1. 15-3 spiraal laten verwijderen 19-3 lichte bloeding en op 9-04 weer lichte bloeding maar 1 dag of een paar uur lijkt me geen echte menstruatie. Dus denk dat mijn lichaam alles eerst op een rijtje moet zetten. Nu hopen dat snel de eerste normale menstruatie volgt zodat we kunnen beginnen.
 
Terug
Bovenaan