Ronde 10 (met IUI)

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, helaas..vanavond hele erge krampen gehad(heb met 2 paracetamolletjes op bed gelegen) en jahoor daar kwam het.
Zoals ik al aangaf had ik het wel verwacht,maar je houdt toch hoop he?

Maandag bellen voor onze eerste behandeling met IUI,dan zouden we de 16e beginnen;spannend!

Mijn nod wordt dan de 27e (augustus) ronde 10
alle meiden die in de wacht zitten of gaan testen heel veel succes!
gr. petra

He Petra, dus ze zijn toch gekomen.. Da's wel weer balen meid! Maar nu gaan jullie IUI proberen, dus dat verhoogt zeker de kansen. Heel veel succes met de eerste IUI behandeling!! En dat er maar snel een mooi mensje uit mag komen.

Hoi Petra,

Balen dat je ongesteld bent geworden! In ieder geval heeeel veel succes gewenst met de IUI!!!

Groetjes F

Jeetje Petra, dus toch ... Wat ontzettend balen zeg! Maar ja, nu mag je voor IUI behandeling gaan en dat geeft hoop ik weer goede moed. Bij ons op het maart forum is ook iemand die meteen bij de eerste IUI behandeling zwanger raakte en nu blijkt dat ze een tweeling krijgt! Nu hoeft dat ook weer niet meteen, maar eentje zou al zo mooi zijn he .... Meid, ik gun het je van harte en wens je dan ook heel veel succes!!

Groetjes,
Jacqueline

Hé Petra,

Wat jammer zeg, was toch fantastisch geweest als dat hele IUI-verhaal van de baan was... Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk? Ik hoop heel erg dat de IUI het juiste zetje in de rug geeft.

Trouwens, heb je echt zo'n korte cyclus? Je schrijft dat je NOD 27 aug is. Dat is al over 19 dagen!

Nou, ik denk aan je! Veel succes alvast de 16de, maar ik denk dat je hier al wel voor die tijd te vinden bent.

Liefs,

Inge

Hoi.Nou,da's balen he ? Nu maar hopen op snel resultaat met de iui. Een vriendin van mij was bij de derde poging in verwachting en ik heb er best veel positieve dingen over gelezen. Niet de moed opgeven he ? Groeten van XXX

hoi Petra,

Echt balen,... maar nu weer vol frisse moed er tegen aan en gaan met die banaan!!

Als ik je uitleg hierover lees dan geeft dat weer heel veel mooie vooruitzichten dus bekijk ik het, zo vanaf dit uitgangspunt erg positief!!
Oke leuk is het natuurlijk niet dat het zo moet maar nu er niks anders op zit klinkt het me echt positief
"in de oren"!

Alvast succes maar ik zal je nog wel tegen komen hier op het forum!

ps gelukkig dat je niet meteen op huwelijksreis gaat en dat er een dagje tussen zit!!!

Groetjes: Chili x

Terug
Bovenaan