Ronde 10...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Zoals ik al had verwacht, ben ik idd maandag ongi geworden, na 32 dagen in plaats van de gebruikelijke 26. Ik zit wel een beetje in spanning, hoop dat ik er nu weer gewoon na 5 dagen vanaf ben, en niet zoals vorige keer pas na 12 dagen.

Maar ik ga er maar vanuit dat het weer 'normaal' is deze keer. Ik kan dus weer op de lijst voor 18 december, ronde 10 dus.

Chili, gaan we helemaal gelijk op deze keer?? Wat is het toch rot, hè, dat wachten, en je weet niet waarop. Ontzettend klote dat je pas in januari naar de gyn mag... Ik hoorde van een kennis dat de gyn waar ik naar toe ga helemaal niet sympathiek is, dus daar zit ik echt op te wachten...
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik ben ook net jarig geweest; 11 november 32 geworden...

Het zwanger worden brengt momenteel ook in mij het slechte naar boven. Was jaloers op een kennis die zwanger is. Terwijl ze net 2 miskramen gehad heeft en nu zichzelf moet injecteren in de hoop dat het deze keer wel goed gaat... Maar ze was na haar 2e mk meteen weer zwanger, en daar ben ik dan jaloers op. Slaat natuurlijk nergens op, je mag hopen dat je zelf geen mk krijgt. Maar momenteel lijkt überhaupt zwanger worden wel zo'n onmogelijk idee...

Nou meiden, ik ga mezelf maar weer bij elkaar pakken, al krijgt de uitdrukking 'nieuwe ronde nieuwe kansen' bij mij wel grote slijtageplekken...

Liefs, Inge

He Inge,

KL#TE weer zeg die ongi we gaan inderdaad gelijk op als ik mijn cyclus van 27 dagen neem dan is het ook 18 december ga ik van 26 uit dan is het dus 17 december! ronde 11.

Ik snap wat je bedoelt als je zegt dat je het idee hebt dat het er nooit van zal komen!

Het is geen prettig idee voor je als je van te voren weet dat je zo'n gyn krijgt maar ik denk altijd maar een gyn kiest niet voor niks dit beroep hij /zij moet er toch veel meehebben want het is zeer intensief en het vraagt veel van je prive leven want je bent vaak aan het werk dus het moet haast wel een weloverwogen keuze zijn maarja je hebt overal uitzonderingen in hopelijk valt hij mee!

Het is inderdaad nog best ver weg 4 januari, de dag dat ik naar de gyn mag dit is een hele aardige vrouw dus ik zie er niet tegenop als er maar niks met mij aan de hand is daar kan ik wel zenuwachtig om worden heb jij dat ook?

Gelukkig komen er weken aan die snel voorbij gaan alleen vind ik het zoals ik al schreef, het moeilijk om er nu niets over te vertellen tegen sommige mensen ik wil elke keer iets zeggen en dan verspreek ik me bijna en denk oh nee ze weten hier helemaal niks van ik kan er niks over zeggen, is dat bij jou ook het geval of heb je wel iemand iets vertelt?

Laat je nog iets weten?

Hopelijk ben je er inderdaad snel vanaf van de ongi!

liefs: Chili x

Hoi Inge Chilli,

Bij mij brengt het ook het slechtste naar boven hoor...ooh...oohhh...een vriendin van mij is onverwachts zwanger geraakt, was helemaal niet de bedoeling...want haar wederhelft wilde er nog even mee wachten, maarja..nu ineens ist hartstikke welkom en gewenst en bla bla bla....kan ik écht niet tegen hé...wij doen ons best en "plannen" netjes als dat al kan en bij andere...HOPLA....hoeven er niks voor te doen, hoeven niet in spanning te zitten...zijn gewoon zwanger....blégh, kan er niks aan doen maar kijk meteen heel anders tegen haar aan...raar maar waar, kan niet enthousiast en blij zijn voor hun, al probeer ik dat natuurlijk wel.
Wij gaan nu naar ronde 5 dus das nog helemaal niet veel maar heb die gevoelens af en toe al dus kan me hheeeleeemmaaallll goed voorstellen dat jullie er af en toe de balen van krijgen en dat zwanger worden op dit moment even het slechtste bij je naaar boven kan halen......

Sterkte allebei en ik hoop écht dat jullie snel zwanger mogen zijn want dat hebben jullie na al die tijd toch wel dubbel en dwars verdiend!!!!!!!!!!!

Groetjes Kaa

Ooojaaaa,

Ik zit ook met mijn NOD op 17 december dussee...wie weet alle drie tegelijk nog in het oude jaar?????????

Zou leuk zijn toch,

succes

Groetjes Kaa

Nou gezellig om nu al je NOD-maatjes te weten! We houden elkaar op de hoogte...

Liefs, Inge

O ja, Chili,

Ik heb jouw probleem niet, want ik draag het hart op de tong... De halve wereld weet dat ik zwanger wil worden, wat zeg ik? Driekwart!! En ik moet zeggen dat dat me beter bevalt dan mijn mond houden. Ik vind het ook helemaal geen schande om te vertellen dat we er mee bezig zijn en dat het maar niet lukt. Alleen heb ik soms last van magisch denken: dan denk ik dat het niet lukt OMDAT ik het zo van de daken schreeuw... Maar dat soort gedachten druk ik gauw de kop in, want slaat natuurlijk nergens op.

In ieder geval is het voordeel dat mensen geen pijnlijke vragen stellen of opmerkingen maken, want ze weten gewoon hoe het zit.

Nou daaaag!

hoi Inge en Kaa,

Leuk dat jullie dezelfde nod hebben.

Ik vind het ook geen schande om het te vertellen maar ik/we hadden juist niet zo zin in die vraag van en... elke maand misschien scheelt het dat het de eerste is bij ons??? had jij het ook bij je eerste kindje vertelt Inge?

Het heeft zo zijn voor en nadelen jij krijgt inderdaad niet die vervelende vragen en ik dus wel zo ook afgelopen week weer omdat ik dus jarig was leek het wel dat dat een nieuw impuls gaf aan mensen om mij uit te horen over het wel of niet willen/krijgen van kinderen en dat is inderdaad niet leuk dus ik snap best dat je het wel vertelt hebt Inge.

Wanneer gaan jullie beginnen met klussen?

Ik heb dit weekend een cursus dus ik ben vanaf morgen weg en kom zondag pas weer terug dus als je niks van me hoort dan weten jullie waarom.

tot zondag laten jullie nog een berichtje achter op mijn mailtje?

bedankt! liefs; Chili xx

Hé Chili en Inge,

Wij..nou ja IK hahahaha heb het wel verteld aan een paar vriendinnen maar verder niet!
Vind het eigenlijk wel fijn dat hun het weten hoor, krijg je inderdaad geen lastige vragen maar inderdaad iedere maand wel een bezoekje/telefoontje met...EN??? nou, de afgelopen maanden was dat antwoord dus NEE en dan reageren ze van: Hé k*t hahaha balen balen balen nou...kop op...op naar de volgende maand en zorg dat je de mussen uit de dakgoot sext ( of zoiets ) hahaha dus wel errug fijn moet ik zeggen hoor, houdt de humor er ook fijn in!

Deze maand zijn we afgelopen woensdag begonnen met klussen, om de dag en gaan dit volhouden totaan de NOD...dus je bergijpt het al..vanavond moeten we weer :)
afgelopen maanden ( 4 pas ) kluste we regelmatig totaan wat wij dachten de eisprong rond de 14-15e dag en daarna nog gewoon voor de lol maar niet regelmatig omdat we dachten dat dat geen zin meer had.....dat ik mijn EI al kwijt was hahaha maar nu las ik dat je ei soms ook weleens op 17-18-19 weet ik veel hoeveelste dag kan komen dus betekend dat we afgelopen keren elke keer te vroeg zijn gestopt met om en om dusseee zal ons deze maand niet gebeuren...hoop dat ik aan het eind van de maand nog kan lopen hahahaa en dat het geholpen heeft en we een leuk berichtje hebben!!!!!!

Jullie ook succes hé,

Terug
Bovenaan