ronde 10 :(((

A

Anoniem

Guest
Nou ronde 10 is een feit en 6 augustus zijn we officieel een jaar bezig voor nummer 2.

Ik weet dat 1 jaar niet lang is in vergelijking met sommigen, maar ik heb er vandaag echt even een potje om zitten janken!

Bovendien lijkt het bij iedereen anders zo vlotjes te gaan. Twee vriendinnen die vorig jaar samen met mij stopten met de pil, zijn nu al bijna aan het einde van hun zwangerschapsverlof en daar baal ik echt enorm van!

Gisteren met mijn man gepraat. Hij reist veel voor zijn werk en met daarbij mijn lange cyclussen hebben we dit jaar eigenlijk maar 5 kansen gehad. En we hebben bakken stress gehad omdat we voor zijn werk telkens van land moeten verhuizen, en en en... Maar hoe je het ook logisch kunt verklaren, ik merk toch dat de teleurstelling bij mij elke maand zwaarder gaat wegen.

Gelukkig merkte ik gisteren dat mijn man nu ook erg meeleeft met het zwanger worden en dat hij het ook erg vindt dat het niet lukt. Tot nu toe ging de wens wat meer van mij uit dus dat is wel fijn om te weten.

Kent er iemand trouwens de persona?
Ervaringen?

Mijn nicht heeft die gebruikt en 2x raak in de eerste ronde, dus ik dacht... misschien is het een ideetje!
Wel 90 euro en dat vind ik dan weer duur voor iets wat misschien niet eens werkt.

Veel succes aan iedereen!
xxx

Hey meid.

Ik snap helemaal dat elke maand er eentje te lang is!
Ongeacht hoelang je bezig bent.

Fijn dat je er even goed met je man over hebt kunnen praten. En huilen lucht echt op! Kan er helemaal over meepraten.

Jij ook nog succes meis!
Dikke knuffel

Ja ik ken het, wij zijn ook al langer dan een jaar bezig. Met wel bijna alle kansen volop benut en korte cycli en ik moet zeggen: t is net zo kl#te, want waar ligt het dan aan?

Zat vd. week ook aan de persona te denken. Niet helemaal als toegevoegde waarde, want ik doe nu ovulatietesten, dus dat maakt weinig uit. Maar dat scheelt wel ovutesten kopen en als ik ooit niet meer zwanger wil worden, kan ik m ook gebruiken als anticonceptie.

Maar idd geen ervaringen van anderen gehoord nog, dus ook erg benieuwd. Sterkte, en goed dat jullie er voor elkaar zijn!!!
Wenser

Ja voor mijn nicht was het dus een supermiddel maar daar moet ik dan ook wel bij vertellen dat haar moeder en zus ook in de 1e ronde zwanger zijn geworden (zonder persona). Dus volgens mij speelt het genetische daarbij ook een belangrijke rol.

Bovendien vraag ik me af wat het nut ervan is na een jaar proberen, want dan ken je je vruchtbare periodes wel zo ongeveer. Maar toch, alles helpt denk ik dan maar...

Terug
Bovenaan