Ronde 11 alweer..

<p>Wie zitten er nogmeer in ronde 11? 12 augustus moet ik (hopelijk niet natuurlijk) weer ongesteld worden. </p><p>Ik zie echt overal zwangere vrouwen lopen en ik word er gek en verdrietig van. Hoe gaan jullie hier mee om?</p>

Ik zit helaas al in ronde 19 ofzo... :( en ik ben inmiddels de grootste dip alweer uit. Ik zie het nu maar gewoon als weer de zoveelste ronde. Ben wel elke keer benieuwd maar een half jaar geleden zat ik wel echt in zak en as. 
Vind bekenden die zwanger worden toch echt het lastigste. Ik wil ook zo graag! En aan de andere kant probeer ik nog maar extra te genieten van alles wat we nu nog (makkelijk) kunnen zonder baby. Spontaan dagje weg, lekker vaak uiteten etc.
Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt! 

Bij ons zijn ook bijna al onze vrienden zwanger. Vind het echt zooo lastig.. ben ook wel blij voor hun.. maar wij willen het ook heel graag we zitten nu in ronde 5. Sommige zeggen dat dat niet heel lang is maar voelt voor mij echt een eeuwigheid. 

Hoi meiden! 
Jullie verhalen zijn zó herkenbaar! Wij hebben er zelf ruim 3 jaar over gedaan om zwanger te worden... Inmiddels bijna 31 weken zwanger maar wil jullie graag een hart onder de riem steken! Zijn jullie al naar de huisarts geweest? Ik bleek namelijk PCOS te hebben waardoor het bij ons onmogelijk was om op de natuurlijke manier zwanger te worden. Uiteindelijk met hormoon medicatie gelukt nét de laatste ronde voordat we met IUI zouden starten. Mijn advies is, ga zeker naar je huisarts als je dit nog niet hebt gedaan! 
Ik snap helemaal hoe jullie je voelen als je weer een zwangere vrouw ziet lopen. Voorals als je zelf nét weer ongesteld bent geworden. Ik ben daarom ook heel voorzichtig geweest met dingen plaatsen op social media. Puur omdat ik weet hoe pijnlijk het kan zijn voor iemand die het ook zo graag wil. 
Ik wens jullie gauw een positieve test toe en zal voor jullie duimen! ?

(Ik heb trouwens al wel een kindje van bijna 4)
Ik ben toevallig gister naar de huisarts geweest ja, en ik moet nu 2 maanden lang mijn temperatuur bijhouden en dan pas (als het dan nog niet raak is) kan ik naar de gynaecoloog toe gaan.
Maar laten we gewoon hopen dat ik 12 augustus niet ongesteld word.
De rest die ook nog moet wachten, succes ik hoop op een positieve test.
De rest die zwanger is, geniet ervan.

Terug
Bovenaan