ronde 11 dan maar weer

A

Anoniem

Guest
zucht ......
Gisteren weer mijn nod twee dagen vroeger als verwacht maar goed als het dan toch moet komen dan maar twee dagen te vroeg zou ik zo zeggen dat scheelt een hoop in testen .

Ik voel me gelukkig niet zo teleurgesteld als andere maanden eigenlijk gewoon boos een beetje en ook voel ik me lichamelijk ellendig ben echt heel erg moe krijg niets fatsoenlijks uit mijn handen ik begin ergens aan en maak het niet af en heb heel erg buikpijn ,heb meestal wel beetje zeurderig gevoel als ik ongesteld ben maar nu echt krampen en buikpijn bah vanavond een feestje morgen een feestje zondag verplicht etentje ik wil dit weekend eigenlijk helemaal niets !!!!
Geestelijk doet het wat om zwanger te willen worden maar dus ook lichamelijk het verplichte nummertje ben ik nu echt wel beetje klaar mee wil nu ook gewoon een kindje in mijn buik voelen enz babyshoppen, eindeloze namen discussie ,kamertje inrichten nu ben ik aan de beurt ............... heb steeds het gevoel dat andere voorkruipen na mijn zus schoonzus en beste vriendin is er nu weer een vriendin zwanger ..........hallo ik stond nu wel vooraan hoor al zon 11 maanden !..... hihi sorry hoor maar goed als we allemaal gewoon een nummertje zouden kunnen trekken net als bij de bakker ofzo dan zou het een stuk makkelijker zijn toch ,zucht en ja weet het ,het komt wel maar liever gisteren als vandaag .
AAaaargghhhh .......zo sorry moest ik even kwijt ....

Nog twee uur dan heb ik avond morgen ook nog werken en dan twee dagen vrij ..............

hey meid!

Ik weet helemaal hoe je je voelt! Ik voelde me precie hetzelfde in september van het afgelopen jaar. Waren toen ook al een maand of 11 bezig en nog steeds niets... bij mij dan, bij iedereen anders wel. Tenminste, zo leek/lijkt het!

Wij zijn met 14 maanden (na de pil) naar de ha gestapt. In december 2010 hebben we een eerste afspraak met de gyn gehad en heben intussen heel wat onderzoeken achter de rug.

De stap om naar de ha te gaan was groot voor ons, maar achteraf de beste keuze die we ooit gemaakt hebben. We weten nu nog steeds niet waarom het niet lukt om zwanger te raken, maar er zijn wel 'experts' met ons probleem bezig. Dat geeft toch een hoop rust, ondanks dat de zoekenhuisbezoeken aardig wat zenuwen met zich mee brengen.

Misschien is dit voor jullie oo keen optie? Wij gingen naar de ha om te kijken wat er mogelijk was na een jaar en kwamen zo bij de gyn uit.

Sterkte met zwanger worden, ik hoop van harte dat jullie de medische molen niet nodig hebben!

Liefs Daisy

hee hee

Ja de huisarts ik wil heel graag maar mijn vriend is er nog niet aan toe ook niet over een maand .
We hebben het er over gehad en hoe meer we dat doen hoe meer hij terug begint te krabbelen lijkt wel dus hoop dat ie bij draait en we volgende maand vol goede moed bij de huisarts zitten .

Dank voor je lieve berichtje .
xxx

Mijn vriend stond er gelukkig wel meteen al positief tegenover. Jullie kunnen ook altijd 'informatief' bij de ha langsgaan. Jullie horen vanzelf wat de opties zijn en als jullie er aantoe zijn, nemen jullie de volgende stap!

Ik hoop voor je dat je vriend er snel aan toe is!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan