ronde 11 een feit

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

thanks voor jullie liever berichtjes!
maar helaas is gisterenavond na een hete douche me ongi flink op gang gekomen! dus naar ronde 11.
ben er zelf redelijk rustig onder dit keer! vandaag wel medelijden gehad met me collega's want ik was vrij sjaggie vandaag haha
we kijken het aan tot januari en als het dan nog niet raak mag zijn dan maar bezoekje aan de HA.
wat is zwanger raken toch al een groot wonder, terwijl zoveel mensen het voor lief nemen.
succes allemaal!
liefs xx

Balen meid. Je zit er zo naar uit te kijken. Ik zou volgende maand gewoon naar de ha gaan hoor. Misschien heb je gewoon een zetje nodig. Zwanger worden en zijn is een heel groot wonder. Inderdaad jammer dat het door veel als gewoon wordt gezien.

ja maar het voelt als zo'n grote stap om naar de HA te gaan...krijg manlief nog niet zo snel zo ver dnek ik!

Gatsie! Das echt niet leuk meid. Ik weet hoe je je voelt! Wij pas in ronde 8 maar toch al bij de gyn geweest ook omdat ik daar voor mijn zwangerschap onder behandeling ben geweest. Je kunt altijd even langs de ha gaan maar wachten is ook prima natuurlijk! komt goed, vertrouwen hebben al is dat soms lastig!

Hè naar zeg!!!
Gelukkig ben je redelijk optimistisch.

En een wonder is het inderdaad. Mijn 2 nichten zijn nu allebei zwanger en dan hoor ik ook nog eens dat Beyonce zwanger is....ben zo jaloers! Haha!

Ze was net in RTL Boulevard, een klein stukje van een interview. Zit dan helemaal "verlekkerd" te luisteren naar haar geluk over haar zwangerschap.

Wat vervelend zeg!
Weet je wat bij mij hielp?
Het een beetje loslaten te gefocust zijn werkte bij mij averechts.
Elke keer als ik even de moed had opgegeven en dacht zal nu wel niet dan was het raak gek he?
Ben al 4x zwanger geweest dus een beetje expert.

Liefs Pupke

p.s.ga anders een keertje een weekendje weg met je man even relaxen.....

Gewoon echt kut! Ik had echt het gevoel dat het bij jou raak zou zijn deze ronde!
Wat vind ik dit rot voor je.

Ik hoop dat het hele medische circus voor jullie bespaart blijft...

Op naar ronde 12...

Knuffel!

Aan de andere kant kan het medische circus ook voor duidelijkheid zorgen. Maar het is wel een heel gedoe. Eerst onderzoeken, dan een plan en dan regelmatig (veel!) op en neer naar het ziekenhuis. Ik weet dat het bij mij niet anders kan dus ik moet wel.

Terug
Bovenaan