Ronde 11

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik en mijn man zijn sinds vorig jaar december bezig om zwanger te worden. Inmiddels zitten we in ronde 11 en ik heb a.s. vrijdag mijn nod. Ik voel alweer wat gerommel dus waarschijnlijk ga ik weer ongesteld worden. Wij hebben samen al een dochter van bijna 2,5. Toen was ik de 3e ronde zwanger. Nu ga ik ronde 12 in en ik vind het toch vreemd dat het zo lang duurt. Wat denken jullie? Ik word er langzaamaan een beetje onzeker van. Ik ben tot nu toe ook echt niet obsessief bezig geweest met het zwanger worden dus "er niet zoveel mee bezig zijn" is bij mij niet echt aan de orde lijkt me.. ik voel mijn eispong elke maand super goed dus ik heb geen ovulatietesten nodig gehad om te weten wanneer het zou moeten, dus we doen het zeker op het juiste moment...zou het nodig zijn om hiermee naar de ha te gaan of is dit tóch nog wel normaal? Ik ben bang dat het misschien niet meer gaat lukken ofzo</p>

Heyhey
Wat vervelend dat het nu zo lang duurt.
Volgens mij doet de huisarts naar een jaar wat. Dus aangezien dat  ook al bijna is zou ik als ik jou was wel aan de bel gaan trekken.
Al is het maar voor je eigen gemoedsrust .
Al is er niks aan de hand dan geeft jou dit weer moet om door te gaan toch ?
Hopelijk is het toch deze ronde raak voor jullie en heb je geen huisarts nodig ?

Hoi hoi,
Dit is alweer een topic van een tijdje geleden.. Hoe is het nu? Misschien inmiddels zwanger? Of naar de huisarts geweest?
Wat je schrijft is heel herkenbaar! Toevallig net zelf een topic gestart. Wij zitten in ronde 10 voor de 2de. Bij de eerste was het in een half jaar raak. Het maakt mij ook echt onzeker.
De gyneacoloog had het bij mij over de leeftijd. Nu 34 en toen 31. Ik weet niet hoe oud (jong) je bent?
Ik hoop van harte dat het snel raak is! :)

Terug
Bovenaan