Ronde 12 (denk ik)

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Zoals ik al eerder deze week had geschreven, had ik er een hard hoofd in dat het deze ronde was gelukt. Ik heb de hele week al van die ongi klachten die heftig waren en toen weer iets minder en sinds gister avond weer heftig. Ik heb vanochtend een 'vroege' test gedaan (kon weer niet wachten) en met zenuwen in m'n lijf wachten ik af op het resultaat terwijl ik het wel al wist: NEGATIEF!!!

Misschien is het wel te vroeg maar alles in m'n lijf schreeuwt: Ik ga ongesteld worden!! Waarschijnlijk morgen :-( Ik wordt er zoooooo moe van! Elke maand weer die vette teleurstelling!

Ik weet ff niet meer hoe ik het komende maand ga aanpakken want deze maand hebben we echt meer dan goed geklust, de ovutesten gebruikt etc.... Wat meer kunnen we nog doen???

Ik laat het nog wel even weten maar ik denk dat we naar ronde 12 gaan :-(

Liefs Lynn.

p.s. Overigens hoop ik voor de dames die binnenkort mogen testen dat het bij jullie wel is gelukt!!

hoi Lynn

wat vreselijk frustrerend lijkt me dit zeg voor jou!
ik hoop dat ronde 12 niet nodig is en dat de test te vroeg was.
op hoop van zegen.

liefs juudje

Bah wat balen zeg. Kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment een beetje moedeloos van wordt. Het is je zo gegunt, ik wens je veel succes en geluk, hoop dat het echt een keertje raak is.
groetjes.************

Hoi Lynn,

Tja ik blijf erin geloven vanwege wat ik je eerder vertelde :) maar goed, als het voelt als menstruatie kan het dat natuurlijk ook gewoon zijn... Veel succes en hou ons op de hoogte!

Dank jullie wel voor de reacties! Ik weet dat ik de moed nog niet moet opgeven maar ik voel me gewoon zo naar....Je vraagt je elke keer weer af: Waarom wij niet??? Mijn man was ook teleurgesteld en ondanks dat hij beter positief kan blijven dan ik, vind ik dat toch ook wel moeilijk...... Maar samen staan we sterk en we zien wel wat het nu weer gaat brengen.

BALEN....

hoop dat je het mis hebt en toch zwanger bent...

Liefs

mmm meiske.... volgensmij lijken we best op elkaar haha :)..... misschien allebei de komende maand er "makkelijker" over denken en niet te gefocust ermee bezig zijn???.... ik hoop voor je dat het niet nodig is en dat je toch zwanger bent maaar ja...

dikke knuffels voor je meis!!!
liefs kim

Wat frustrerend zeg!! Ik hoop echt voor jou dat het deze ronde toch raak is... Het is zo vervelend dat je het helemaal niet onder controle hebt. Je kunt niets meer doen, het is gewoon steeds afwachten, helaas! Hier is de ongi alweer weg, en de negatieve gevoelens ook: dus we gaan er weer voor!
Heel veel succes, ik duim voor je!!
Liefs Chantal

Terug
Bovenaan