Ronde 12= een feit!! :-(

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Afgelopen maandag had ik ondanks alle ongi verschijnselen nog een sprankje hoop dat m'n ongi uit zou blijven maar niets is minder waar: gisteren toch ongesteld geworden!! :-(

Ik had wel al zo'n vermoeden maar het is toch weer een teleurstelling! We gaan dus maar weer door naar ronde 12! Pffff..... Ik ga wel proberen om er iets minder mee bezig te zijn (als dat uberhaupt lukt) Ik laat de schema's en de ovutesten deze maand even voor wat het is en ik ga genieten van m'n aankomende vakantie (over 1.5 week) misschien is dat voor nu even beter?!

Succes allemaal! Liefs Lynn.

balen meid!!! alweer ronde 12!! misschien helpt het als je e rminder mee bezig bent, al geloof ik daar niet zo in!en is het super moeilijk als je het zo graag wilt om er niet mee bezig te zijn!
sterkte meid!!
liefs

Hee wat rot weer ik weet hoe je je voelt ik zit zelf alweer in ronde 13 geloof ik ik heb goede hoop dat het deze maand raak is maar ben bang voor idd weer een teleurstelling maar goed vrijdag is mijn nod dus we wachten het af ......
Hoe moeilijk het ook is probeer het idd om er minder mee bezig te zijn niet dat het dan spontaan lukt maar gewoon voor jezelf ik probeer het ook en nu lukt het aardig het gaat een beetje met vlagen maar de dagen gaan een stuk sneller moet ik zeggen gewoon lekker veel ondernemen dan denk je er het minste aan !!!

Veel succes in de volgende ronde en misschien is het wel raak in je vakantie !

he bah! dat is balen, maar anderzijds kun je tenminste weer aan een nieuwe ronde beginnen (die onzekerheid met negatieve is het ergst vind ik zelf).

Veel plezier op vakantie, geniet ervan!!!

Balen zeg. Ze zeggen dat het beter is er niet teveel mee bezig te zijn. Maja kennen we dat.
Ik was er nauwelijks mee bezig. Want had mij voorgenomen dat we helemaal verkeerd geschoten hadden, dus had mij al voorgenomen ongesteld te worden. Ook geen klachten die we elke maand hebben. En opeens was ik toch zwanger. Puur toeval. Maar was er wel minder mee bezig.,

Wie weet werkt dat bij jullie ook. Lekker genieten van elkaar op de vakantie!!!

yvonne

balen...

moeilijk hoor om er niet mee bezig te zijn...
Succes daarmee..

Terug
Bovenaan