Ronde 12...

<p style="text-align: left;"><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoi ladies, </span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Eventjes alles op een rijtje. Ik had het even nodig dit alles van me neer te schrijven. </span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Momenteel al aan ronde 12. Op de duur begin je spoken te zien en heb ik het gevoel mezelf voortdurend van alles wijs te maken. Vandaag al aan dag 43. Ik ben vrij onregelmatig. De ene maand 33 dagen, dan weer 36, 34, 29, 30,... Maar nooit zo’n lange cyclus als nu. 10 dagen geleden (rond dag 33) kreeg ik last van menstruatiekrampjes, zeurend gevoel in de onderbuik en meer witte afscheiding. Ik dacht ‘oh jee, maandstonden in aantocht’. Maar nee, toch niet... ondertussen nog steeds niet ongesteld, maar wel nog steeds last van zeurend gevoel in de onderbuik en vandaag ook erg veel witte crème-achtige afscheiding. (sorry voor de beschrijving)</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Vanmorgen kon ik het niet laten en deed ik een test. Negatief!? </span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;" /><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Test ik te vroeg? Zijn m’n maandstonden dan toch in aantocht? Wie herkent dit? Beetje hopeloos aan het worden?</span></p>

Ik zit in ronde 17 bij mijn dochter zelfs tot ronde 32 gekomen na een miskraam met 11 weken maar bij mijn zoontje was het al in ronde 4 raak. Heb je ovu testen gedaan? Ga jij al voor onderzoeken naar het ziekenhuis?

De eerste 8 maanden deed ik ovutesten. De gynaecoloog raadde me aan dit niet meer te doen omdat ik er te hard op gefocust was dus ben het dan maar beginnen loslaten. Daar heb ik nu achteraf gezien wel al spijt van. 
We zijn net begonnen met het opstarten van de onderzoeken. Omwille van COVID-19 konden ze helaas niet sneller ingepland worden. 14/05 wordt een semenonderzoek gedaan. Wanneer ik mijn maandstonden zou doorkrijgen moet ik bij de ha langsgaan voor een bloedonderzoek.

Zonder ovu testen weet je niet wanneer je eisprong is tenzij je een regelmatige cyclus hebt. Fijn dat je onderzoek weer wordt opgestart. Bij mij worden mijn eileiders doorgespoten alleen in mijn ziekenhuis gaat de poli nog niet open dus ik zal nog even moeten wachten 

Terug
Bovenaan