Ronde 13= een feit! :-(

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Weer helemaal terug van (even) weg geweest! Helaas toch echt door naar ronde 13! De rode duivels zijn gister avond weer gekomen.... :-(
Ik had (zoals elke maand) toch weer hoop en wederom is deze hoop niet terecht, weer een teleurstelling!

Soms vraag ik me af wat ik/wij verkeerd doe(n)....We leven gezond,ik slik foliumzuur, klussen zeer regelmatig, drink niet etc etc etc.... Hebben sommige mensen eventueel nog tips? Tja...het is misschien vragen naar de bekende weg maar soms weet ik het niet meer! Ach....ik ga maar gewoon weer positief verder en misschien is het de volgende keer wel raak maar jeetje....hoe lang moet het nog duren???????

Voor de mensen die in spanning zitten: heel veel succes en ik duim voor jullie!!

Fijne avond! Liefs Lynn.

Hè jakkes! Dat is vervelend nieuws! Volgens mij is het enige dat echt helpt, rot maar waar: er niet teveel mee bezig zijn. Tja mij lukt het ook niet maar ik denk wel dat daar iets van aan is :) Ben je al bij een gyn geweest of wil je daar nog niet aan beginnen? Enfin, hoop dat je de teleurstelling los kunt laten en wens je heel heel erg veel succes voor de volgende ronde!

Dat dacht ik ook: wat minder mee bezig zijn maar ja...Ik kan mijn gevoel en gedachten maar moeilijk uitschakelen. Ik was de afgelopen weken weken wel meer ontspannen (vanwege vakantie) en dus ietsje minder mee bezig maar ook dat mocht niet baten.

We hebben besloten om tot eind Dec/ begin Januari te wachten met de gyn....We geven het nog even de tijd. (ik ga ook met werk namelijk een heel drukke periode tegemoet)

Ik ga met goede moed weer verder hoor maar het had zooooo leuk geweest en meer dan welkom!

he meis wat ontzettend k*t zeg! had het je zo gegunt...en je wacht al zo lang!
ik snap heel goed dat het moeilijk is er niet zoveel mee bezig te zijn...
wij hadden ook besloten om er wat minder mee bezig te zijn deze maand en heeft tot reslutaat dat we haast niet hebben geklust ;-( dus dat is ook niet altijd goed...geen idee wanneer me ei was dus denk dat deze maand ook voor ons is afgeschreven...hopelijk gaan we gauw over naar een mama-club!
liefs en knuffel

Hé Lynn,

Wat naar zeg dat ze toch weer op zijn komen dagen….
Ik heb nog wel een intieme tip…

Ongeveer een half uur nadat je met je man geklust hebt nog even verder gaan voor een krachtig clitoraal orgasme. Een clitoraal orgasme veroorzaakt namelijk spasmen in de vagina & baarmoeder en dit zorgt voor een zuigende werking in de richting van de baarmoeder. Hierdoor help je het zaad sneller in je baarmoeder aan te komen.

Bij ons heeft het gewerkt.. Bij mijn eerste zwangerschap deed ik dit en was ik meteen zwanger. Nu waren we al een paar maanden bezig, en pasten voor het eerst deze methode weer toe en meteen raak. En dat terwijl we in een hele maand maar 5x geklust hebben, waarvan maar 3x rond mijn ovulatie.

Wat vervelend meid!! Ik gun het jou ook zo erg.
Ik hoop echt dat het snel raak mag zijn. Je wacht al zo lang. Wij hebben ook niet veel geklust deze maand, en de ovu-testen een beetje links laten liggen. Ik merkte trouwens dat deze helemaal niet overeenkomen met mijn ovulatie (wat ik merkte aan de afscheiding). Vreemd he?
Heel veel succes deze ronde. Ik duim voor je!

Hoi meid!
Wat rot zeg.... Had je ook zo gegunt!!
Bij mij waren gister de rode duivels ook weer op bezoek.. Maar ik heb nog niet zoveel rondes er op zitten als jij.

Probeer positief te blijven en zoek lekker wat ontspanning op (Ik vind t ook lastig om er niet mee bezig te zijn),

Heel veel succes en zal voor je duimen!
Liefs

Dank je wel meiden!! We gaan gewoon weer vol goede moed verder, ook al is het soms moeilijk. Onze wens is zo groot en dus is het vrij lastig om er 'minder' mee bezig te zijn!

@huggy: bedankt voor de tip! Ik ga het gewoon uitproberen. Ik zei het tegen mijn man en die had daar ook wel oren naar! Woehahaha!! :)

Dikke knuffel Lynn

Terug
Bovenaan