Ronde 13 in, stop even met het forum

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wilde even laten weten dat het bij ons weer niet gelukt is. Gaan nu alweer ronde 13 in. Kan effe slecht de moed opbrengen om nog positief te zijn.
Zijn vorige week bij de huisarts geweest en hebben over 3 weken een afspraak staan bij de gynacoloog. Gaan we eens verder kijken.
Ik stop even met schrijven op dit forum, wil er even wat afstand van nemen want door het schrijven kan ik het slecht loslaten.
Iedereen bedankt voor de lieve en leuke berchten de laastste maanden en hoop voor een ieder op snel goed nieuws.
Groetjes Silli

Wens je veel liefde en geluk!! Keep your head up, sun will be shining!

He meid, wat moeilijk dat het steeds niet lukt. Ik zit nu zelf ook effe in een behoorlijke dip, ongi is ook onderweg, eerste bruinrood verlies is al een feit. Ik ben nu 9 maanden verder, dus nog niet zo lang als jij maar iedere maand wordt de teleurstelling groter. Dit is de eerst keer dat ik het er zo moeilijk mee heb, en vorige ronde een vmk gehad. Ik hoop voor je dat het bezoek aan de gyneacoloog jullie verder gaat brengen en dat je ook eindelijk eens goed nieuws mag krijgen. Sterkte meid.

hoi hoi,
Heel veel sterkte bij de gyneacoloog.
En ondanks dat het erg moeilijk is, houdt de moed er nog een beetje in, ze kunnen tegenwoordig zoveel.

Hee Silli,

Snap hoe je je voelt, hoop dat de gyneacoloog je op weg kan helpen..
En probeer positief te blijven ookal is dat heeeeeeeel erg moeilijk..
En mocht je al de behoefte nog eens hebben, op het "als het langer duurt" forum zitten ook hele leuke meiden die hetzelfde mee maken als jou..

Sterkte..

Hoi Silli,
verstandig om even wat afstand te nemen. Te gefocust is ook niet goed en kan juist tegendraads gaan werken... je wordt er soms alleen maar down van en dat is niet de bedoeling... sterkte en hopelijk tot gauw met goede berichten.

xxx

Terug
Bovenaan