Ronde 14=een feit!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Gister 1 dag overtijd en misschien daarom nog wel wat goede moed maar nadat ik later in de middag behoorlijke pijn in mijn (onder)rug kreeg dacht ik: "Daar gaan de rode duivels komen" en ja hoor....vanochtend bruinig bloed dus het zal straks lekker doorzetten.

Ronde 14 is voor ons nu dus een feit!!!!! :-(

Nou, iig beter nu ongi dan pas over een week ofzo! Ik ga maar weer even berekenen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en het NOD lijstje aanpassen.

Op naar de volgende ronde! Voor alle wachtende hoop ik dat er snel positief nieuws is!

Liefs Lynn.

NEEE wat balen! Ronde 14, ik snap dat je gruwelijk baalt... Pffffff.
Wil je binnenkort naar de ha of wacht je daar nog even mee?

Ik duim voor je voor de volgende ronde!!
T is toch elke maand weer een teleurstelling die rode duivels... Grrr!

Dank je wel lieverds! Natuurlijk baal ik maar goed....er is helaas niets aan te doen!

@Charlotje: We wachten nog even met de HA, we hebben besloten het nog even aan te zien tot Januari en dan gaan we maar eens andere stappen ondernemen.

Wat balen!! Het gevoel is helaas herkenbaar.

Ik hoop voor je dat de ha er niet aan te pas hoeft te komen en dat we allebei voor het einde van dit jaar een positieve test in handen mogen hebben.

Liefs,
Roos

wat Kloten meid!!! respect hoe goed je er mee om gaat zeg!! knap hoor!!! hoop dat je zeeeeeer snel eens posi mag testen!!!
dikke knuff

Dank jullie wel!!

Wij hopen ook dat de HA er niet aan te pas hoeft te komen en wie weet is dat ook niet nodig....

@Neomi: Ik heb voor jou en alle andere die al langer wachten ook diep respect! Hoe is het met je?

dat is mooi ships
zal voor je duimen voor de volgende ronde
En petje af hoe je ermee om gaat..
Weet niet hoe ik zou reageren.

liefs shasta

Terug
Bovenaan