Ronde 14 nog niet zwanger ga wat afstand nemen

A

Anoniem

Guest
Goedenmorgen Dames,

Wij hebben (mijn man en ik) afgelopen weekend een besloten om de natuur gewooon zijn gang te laten gaan en ondanks dat wij inmiddels in ronde 14 zitten niet de mmm in gaan. Wij hebben een gezonde zoon van ruim 2 en als het maar bij 1 kindje blijft blijft het er maar bij 1. Tuurlijk is er een sterk verlangen naar een 2e kindje maar wij hebben er geen zin in om weet ik hoe vaak naar het ziekenhuis te moeten enzo.

Maar ik heb voor mijzelf ook het besluit genomen om ook afstand te doen van dit forum, ik las tot nu toe elke dag eigenlijk wel mee maar dat wil ik niet meer. Wij zetten het zwanger worden even op een lager pitje wij gaan dus niet verplicht om de dag klussen meer en ik zet geen kruisjes meer op de kalender wanneer ik ongie ben geworden enzo.
IK merk het terzijnertijd wel als ik echt overtijd ben.
Wij gaan nu lekker genieten van het mannetje wat hier al rond loopt, of nee nog meer genieten want genieten doen we natuurlijk al volop.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen met zwanger worden en misschien komen wel elkaar wel op een van de andre forums tegen in de toekomst.

LIefs Saskia

Hoi Saskia,

Meid al het geluk voor de toekomst gewenst en geniet van elkaar!!!

Liefs Lientje

Hoi Saskia,
Knap van je dat je deze beslissing neemt. Ik wens je alle geluk toen, geniet lekker met zijn drietjes. En wie weet tot ziens......
Groetjes Tara

Terug
Bovenaan