Ronde 15= een feit??

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ook al is het vandaag nog niet mijn NOD, ik heb wel even een testje gedaan: NEGATIEF!!
Over 1 of 2 dagen zullen de rode duivels wel weer komen, ik heb iig geen goede hoop meer!

Als de duivels komen dan ga ik een afspraak maken voor mijn man en mij bij de huisarts, of zal ik vandaag alvast bellen voor een afspraak? Toch geeft het wel rust dat we die beslissing hebben genomen. Ik ben veel minder van slag als dat ik had gedacht. Het is een vervelende en verwarrende ronde geweest!
Ik had liever ook gezien dat ik nu een positieve test in handen had gehad maar ja.....Je verliest elke ronde dat het langer duurt, toch alle hoop!

Ik hou jullie op de hoogte! Ik ben nu ook echt ziek dus misschien denk ik ook daarom: "ach..laat maar".

Voor alle wachtende meiden: Ik gun jullie allemaal het beste en hopelijk hebben jullie snel positief nieuws en wordt dat NOD lijstje snel korter!

Liefs en een dikke knuff Lynn

Heey....

balen dat je negatief getest hebt, maar het kn nog steeds he....

Je kunt vandaag al gaan bellen maar denk dat de ha ook eerst zeker wil weten dat de duivels er zijn...

Beterschap meid...

liefs

jeetje balen meid, maar misschien heb je te vroeg getest? Of heb je echt het gevoel dat je ongi gaat worden.
Ik teste bij de eerste pas een week na mijn NOD positief. waarschijnlijk een latere eisprong.

Mocht het deze ronde echt niet raak zijn dan hoop ik echt dat je snel geholpen wordt bij de huisarts/ Gyn. en snel een positieve zwangerschapstest in handen hebt

liefs

Balen dat je negatief getest hebt Lynn! Ik had zulke goede hoop voor je voor deze maand! :-(

Ik blijf voor je duimen!

xxx

Echt jammer! Had zoooo gehoopt dat het raak zouden zijn! Ik zou even wachten op de rode duivels. Echt waar meid we leven met je mee! Dikke knuffel! Liefs, brittany

Hey lieverd!

Ik zou gewoon bellen, hoor! Misschien dat je de afspraak daarna wel met een andere mededeling tegemoed gaat, nl om een zwangerschap te melden!
De afspraak kan maar vast gemaakt zijn, toch? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, hoe dan ook.

En beterschap! Zit zelf ook minj dag uti te zitten op mijn werk. Gelukkig veel toetsen vandaag, dus een stille dag, haha!

Liefs Daisy

Hmm das balen, miss te vroeg getest??
Ik duim voor je en anders hoop ik dat het de volgende ronde raak is!!
Liefs xxx

Balen zeg!!

Ik heb ook getest gister, wel op mijn nod, maar helaas ook negatief.. (al dacht ik het wel al, want had nergens last van)
Maar de rode duivels zijn er ook nog niet..
Afwachten dus :)

Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben met hoe en wat verder! En dat er echt snel en positieve test komt!!!! **********

Terug
Bovenaan