Ronde 15= een feit??

Lieve meiden,

Ik schrijf toch ook maar hier een stuk(je)...Ik heb al eens eerder hier iets geschreven maar zit eigenlijk altijd op het forum "zwanger worden".

Ik denk dat wij inmiddels zijn beland in ronde 15! één dezer dagen is mijn NOD en ik heb vanochtend weer negatief getest.....Ik heb dus geen goede hoop meer en ik verwacht de rode duivels heel binnenkort!

Ik heb afgelopen week een heel goed gesprek met m'n man gehad over een afspraak bij de huisarts. Ik was de afgelopen maand emotioneel een wrak! Had 7 dagen na mijn laatste menstruatie tot nu continu positieve ovu-testen en ik raakte daar helemaal van in de war! Ik ga ze niet meer gebruiken! Wij wilden eigenlijk wachten tot Januari om naar de huisarts te gaan maar ik trek het niet meer om nog 2 maanden in onzekerheid te zitten, wordt er helemaal gek van!

Nadat ik met m'n man heb gesproken (ik was heel emotioneel en vond het toch wel een grote stap), hebben we besloten dat als mijn ongi komt ik de huisarts ga bellen voor een afspraak. Mijn man reageerde heel erg lief en staat er helemaal achter. Dat was een hele opluchting omdat ik hem niet wilde kwetsen (rare gedachten misschien) Ik hoop dat we dan z.s.m een doorverwijzing krijgen en dat we misschien op niet al te lange termijn duidelijkheid krijgen. Er spoken allerlei vragen door m'n hoofd zoals: "wat nou als we geen kindjes kunnen krijgen" of "wat is er mis"......Laat een ander maar duidelijkheid gaan geven!

Omdat ik nog niet in de mm zit kan ik denk ik nog niet echt mee praten op dit forum maar wilde het gewoon ff kwijt aan jullie! Zal misschien in de toekomst toch advies aan jullie gaan vragen. Sorry voor mijn toch nog lange verhaal.

Liefs Lynn

Hey meis,

Voel je niet bezwaard, je bent van harte welkom hier!

Wat gek dat je continu positieve ovulatietesten hebt gehad. Ik snap dat je daar nog meer onzeker van wordt.... Fijn dat jullie samen de stap hebben genomen om naar de huisarts te gaan! Hou er wel rekening mee dat het weer even duurt voordat je geholpen wordt. Vragenlijsten, onderzoeken..... Als er niks gevonden wordt, kan het zelfs zo zijn dat je nog een half jaar terug naar huis wordt gestuurd ( was bij ons het geval). Wij zijn inmiddels zo 'n 2,5 jaar bezig voor ons eerste kindje en gaan onze vijfde ronde IUI tegemoet.
Ik snap dat je gek wordt van onzekerheid, worden wij ook allemaal hier, hihi. Schrijf lekker van je af op welk forum dan ook!

Heel veel succes, meis.

Liefs Anna

Hai Anna,

Dank je wel voor je lieve reactie! Ik hou me ook geen illusies voor hoor althans....niet meer!
Ik heb net de huisarts gebeld (vond ik al een grote stap) en ik/wij kunnen donderdag 10 Nov om 09:00 uur terecht...Moest wel even vertellen waarvoor maar gelukkig is onze huisarts al een behoorlijke tijd op de hoogte van onze kinderwens. Het is vervelend als het lang duurt maar ik heb nu zoiets van: Dan kan ik me overgeven aan wat de artsen zeggen.

Jeetje meid, al 2,5 jaar? en dan loop ik te piepen met m'n 15 maanden...Ik heb natuurlijk nog geen idee hoe alles werkt in de mm en indd..het kan zijn dat we alsnog naar huis worden gestuurd maar goed, dan weet ik dat ook weer!

Wanneer is je IUI ronde 5? Sterkte meid! Ik ga heel hard voor je duimen!! ******

Liefs Lynn

Hoi hoi,

Fijn dat je zo snel terecht kan! En 15 maanden, 2,5 jaar..... Op een gegeven moment is tijd niks meer.... Blijven hopen en geloven dat het goed komt!
Dat stukje overgave aan de artsen is wel een soort opluchting, ja.

Volgende week heb ik een follikelmeting en een paar dagen daarna zal de inseminatie wel plaats vinden. Even afwachten hoe de eitjes het gaan doen!

Nogmaals succes! Xx

Wat ontzettend spannend zeg!! Ik zal voor je duimen tot ze blauw zien! Hopelijk hoeven jullie daarna niet lang meer te wachten!

Nogmaals bedankt voor je reactie! Liefs Lynn

Terug
Bovenaan