ronde 15 en nu

A

Anoniem

Guest
hallo dames

ik ben diane en ben mama van een meisje,maar een 2e zwangerschap wil niet zo lukken,gyn kan niets vinden en we moeten nu 6 maanden wachten. Denken jullie dat een spontane zwangerschap nog mogelijk is?  a.s. zondag weer ond.

Hoi Diane,

Hoelang ben je nu bezig dan? en waarom moet je een half jaar wachten? Heb je al je temeratuur bijgehouden of ovulatietesten gebruikt?

Hoi Diane,

Hoe lang ben je al bezig? Ik begrijp zo goed dat het moeilijk is, ook al heb je al een kindjes. Wij hebben twee dochters van 8 en bijna 5 en we willen zo graag een derde. Wij zijn al 9 maand bezig, het duurt zo lang! Zou een gyn je wel helpen als je er al 2 hebt?
Wie weet dit?

Evelise

Sorry Diane, ik las dat je voor ronde 15 ging, even niet opgelet!
Evelise

Hoi dames,
Hoezo moet je nu een half jaar wachten?
Wij zijn nu 14 maanden bezig voor een broertje of zusje voor ons 4 jarig zoontje en zijn vorige week voor het eerst naar de gyn geweest. zou er graag meer over willen weten? (alles was goed, moet nu vrijdag bloed prikken en m'n vriend moet volgende week....)
Ik hoop dat er iemand is die me iets meer kan vertellen.
Allemaal heel erg veel sterkte.
groetjes Cynthia

quote: Evelise reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-03-2006 09:53:54'));

Sorry Diane, ik las dat je voor ronde 15 ging, even niet opgelet!
Evelise

Hoi Evelise,
Misschien vind je me een beetje dom nu, maar die ronde is dat nu het aan tal maanden dat je bezig ben?
groetjes cynthia

Hoi,

De ronde is inderdaag het aantal maanden (als je tenminste een normale cyclus hebt van 28 dagen.

Groetjes Evelise

Terug
Bovenaan