Ronde 19 en eerste IUI...

A

Anoniem

Guest
Hai lieve meiden,

Helaas net de rode duivels weer op bezoek gekregen dus op naar ronde 19 en onze eerste IUI. Spannend hoor! Ik ga morgen het ziekenhuis bellen (dan is mijn ongi tenminste goed door gebroken) voor een afspraak voor een eerste follikelmeting op de 10de cyclusdag (zal dan wel donderdag de 8ste zijn) en dan op naar de inseminatie.

Wordt een spannende maand Maart! Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan....

Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Lynn.

Wat heb jij toch een goed cyclus he?! Echt een van de klok. Natuurlijk jammer dat de duivels er zijn maar nu kun je dan echt gaan beginnen met IUI.
Spannend hoor de komende weken.
We gaan er natuurlijk van uit dat het meteen raak is he?!!!
Misschien een stomme vraag hoor maar gebruiken ze dan het zaad van je man van de laatste inlevering? Van toen het zo koud was? Bewaren ze dat dan? Of moet hij ook mee naar het zh als jij op je 14 de dag zit?

Ik ben voor mezelf heel benieuwd of er bij mij morgen eitjes in wording te zien zijn. Ik denk zelf van niet, heb niet veel slijm en voel ook he-le-maal niets-:) Maar dan weten we ook meer en ben benieuwd wat er dan gaat volgen.

Voor ons beide dus een spannende maand!

Dit gaat 'em worden Lynn!

Oeps ik heb bij het andere forum gereageerd.. mijn tablet deed een beetje raar en klikte dus op de verkeerde blijkbaar.. bij als t langer duurd .. sorry

Hai lieverd!

Ik hoop ook dat dit onze maand gaat worden!! Wie weet.... Om antwoord te geven op je vraag: mijn man moet op de dag van de IUI weer nieuw zaad inleveren dus weer een verse lading ;-)

Ik hoop voor je dat ze bij jou eitjes gaan zien en dat het alles wat duidelijker voor jullie zal worden!! Ik duim ook voor jullie, laat je morgen even wat van je horen? Doe ik dat ook zodra ik meer weet....Net bij het toiletbezoek weer geen bloed maar het zal zo wel helemaal door breken.....

Succes! Liefs Lynn.

Ah vers dus, ik dacht misschien dat ze dat invroren ofzo. Maar vers is altijd beter-:)

Ik laat zeker morgen wat weten!

Het zal dan niet lang meer duren nee voor het echt goed doorzet.

Weet je, eigenlijk 'wist' ik dit al, dat ik toch in de mm terecht zou komen.
Ik zal het uitleggen, mijn voorgevoel komt namelijk heel vaak uit, of ik roep dingen over mezelf af.
Een paar jaar geleden kreeg een collega een jongentje en dat huilde veel en maakte met slapen veel hazenslaapjes. Toen zei ik thuis dat mij dat nooit zou overkomen, ik zou echt een ritme aanleren, net als bij mijn oudste. Ik kreeg een jongen en hij maakte ook veel hazenslaapjes en ik nam hem ook steeds uit bed.....Ik kreeg dus hetzelfde voor mijn kiezen.
Mijn beste vriendin wilde absoluut geen kindje met rood haar....haar oudste is hoogblond en haar jongste is rood....

Toen we besloten voor een derde te gaan wilde ik absoluut niet in december bevallen, mijn oudste is van de 23 ste en dat is gewoon niet leuk maar niets aan te doen. Nu lijkt het erop dat ik toch wel eens in december kan gaan uitkomen, terwijl het de bedoeling was in de zomer....
Ook heb ik gedacht dat ik wel eens een tweeling zou kunnen krijgen dmv clomid.....Mijn voorgevoel lijkt een beetje gelijk te gaan krijgen.
Ik ben in de mm terecht gekomen, nu alleen de
clomid en de tweeling nog! Meestal heeft mijn gevoel dus gelijk en ik wilde het hier even van me afschrijven. Je begrijpt dat ik morgen ook geen eitjes verwacht, dat gevoel heb ik gewoon niet.

Ik ben dus heel benieuwd hoe dit voor ons gaat lopen!

Nou we houden elkaar op de hoogte meid!

Oeh dat is spannend, een hele nieuwe tijd voor jullie :) Ik wens jullie alvast heel erg veel succes en ik hoop van harte dat 2012 jullie jaar wordt! Het is je echt enorm gegund! xxx

oh wat fantastisch!
natuurlijk niet dat je ongesteld bent geworden!
maar dat je een zetje in de goede richting krijgt!

ik hoop dat maart hem voor jullie gaat worden!!

Hi Lynn,

Idd jammer van de duivels, maar nu weetje wel wanneer je in het ziekenhuis verwacht wordt ;-)

Ik wens jullie heel veel succes!! Ik hoop echt voor jullie dat dit lukt!!!

Liefs

Terug
Bovenaan