Ronde 2, NOD 30/11

A

Anoniem

Guest
Hallo Ladies!

Zoals jullie zien aan mijn naam zijn de Duivels deze morgen doorgekomen, vergezeld door een flinke portie buikpijn en rugpijn..... Dat wordt een gezellig weekje peins ik...

Geen Juli-beebje voor ons, misschien een augustus-beebje?!?!?!?

Zijn er nog dames die rond deze datum hun NOD hebben???klets gezellig mee zou ik zeggen!!!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar!! Iedereen weer veel succes!!! ik ga weer duimen!

Liefs Kim

Hoi Kim,

Ik zou eigenlijk 2 november mijn NOD hebben, maar ben gisteren (al!) ongesteld geworden..... Balen! Wat duren die weken lang, he?
Maar goed, op naar ronde 2 na MK.... Mijn NOD is nu op 27 nov.

Succes he! We blijven maar gewoon moed houden, toch?

Groetjes van Vennie.

Heej vennie!

Tuurlijk houden we de moed erin! Onze NOD's liggen inderdaad dicht bij elkaar kunnen we elkaar er deze maand doorheen "slepen" hahaha!

We houden elkaar op de hoogte goed?

Liefs Kim

Hallo

Uitgaande van een cyclus van 28 dagen is vandaag mijn nod, 2e ronde voor het 2e kindje.
In mijn 1e ronde duurde mijn cyclus 33 dagen. Dus wil ik zo wie zo tot dan wachten als er voor die tijd geen  te zien zijn. Heb echter niet echt het gevoel dat ze vandaag komen. Heb wel al 2 dagen dat ik veel moet plassen en of dat mijn buik op knappen staat, vol gevoel. Maar goed we moeten nog maar proberen even geduld te hebben, daar de 1e zwangerschap een jaar op zich liet wachten gaan we nog maar niet te hard hopen. Zou wel een leuk kado zijn voor de verjaardag van mijn vriend.
Nou ik wens ieder die deze dagen nod heeft veel succes, en ik hou jullie op de hoogte!!!!!!!!!!!

Groetjes bg

Hallo

Hier even een update. Weer een dag verder en nog steeds niks als dezelfde klachten die bij gisteren ook staan. Vandaag dag 29.
Vindt het stiekum toch wel spannend worden en vooral omdat we het graag (misschien te graag) willen. Maar we proberen het nog even vol te houden.

Groetjes bg

Terug
Bovenaan