Ronde 2 plots heel lange cyclus maar niet zwanger

Hoi iedereen, ik ben redelijk nieuw hier, en ik wil even mijn verhaal kwijt.
Ik ben nu in de 2e cyclus na het stoppen van mijn pil.
De eerste cyclus had een duur van 34 dagen. Zo waren mij cyclussen ook voordat ik aan de pil ging. Dus ik was heel opgelucht, onmiddelijk weer regelmatig. YES!
Echter ronde 2 is een minder succes. Intussen is dag 46 aangebroken. Heb ik 2 CB zwangerschapstesten die na 15 min positief werden.( officieel ook vals positief) Dus in overleg met de huisarts, kon ik langs gaan om een bloedtest te doen. Echter helaas... negatief.
Advies van de huisarts is wachten tot de menstruatie aanbreekt...
Zijn er nog mensen waarbij ronde 2 plots heeeeel onregelmatig is? Heb nu precies het gevoel alsof er iets mis met mij is.. benieuwd naar jullie ervaringen
 
Hoi ,
denk zeker niet dat er iets mis met jou is maar eerder mazzel had met de eerste cyclus. Ik ben in oktober gestopt met de pil vorig jaar en heb nu pas 3x een cyclus gehad. Daarvoor 2 maanden niks dan weer 3x per maand een bloeding het bleef doen wat het wilde. Geef het de tijd ! Komt vanzelf weer goed
 
Je cyclus de eerste maand is eerdee een uitzondering na stoppen van de pil. Bij de meesten duurt het een paar maanden, soms wel een jaar, voordat hun cyclus weer regelmatig is. Ook kan het zijn dat je cyclus anders is dan toen je met de pil begon. Het is een kwestie van geduld hebben en je lichaam de tijd geven om te ontpillen
 
Terug
Bovenaan