ronde 2: wie is ook net begonnen met proberen? klets gezellig mee...

A

Anoniem

Guest
Hallo mensen,

Ben in juli gestopt met de pil (tegen vrienden gezegd dat het voor de hoofdpijn was) en mijn vriend en ik zijn sinds vorige maand aan het proberen. Afgelopen maand was het dus nog niks maar volgende week donderdag of vrijdag moet ik weer ongesteld worden... Of nou ja... liever niet natuurlijk!

Ik merk dat ik het erg moeilijk vind om het niet van de daken te schreeuwen en wil het er graag met mensen over hebben. Dus als je dat probleem ook hebt en gezellig wil babbelen over ervaringen en ideeen sluit dan aan!

Vind het erg leuk om te horen hoe anderen in het leven staan en bezig zijn met hun kinderwens. Dus vertel wat over jezelf!

Groetjes floor

Hoi Floor,

Wij zijn ook net begonnen, in september dan. Helaas ben ik onlangs voor de 3e keer ongesteld geworden. Het blijft toch iedere keer weer een teleurstelling. Bij ons 1e kindje was het de 3e keer raak, dus de laatste keer baalde ik echt, je wilt ook zo graag natuurlijk. We zullen zien wat de komende maand ons zal brengen. Komende week mijn eisprong dus dat wordt klussen.

Groetjes Lotje

Hoi Lotje,

Bedankt voor je reactie... Ik dacht altijd dat het bij de 2e anders zou zijn, maar als ik jou zo hoor dan blijft het even spannend... Ik ben heel beneiuwd. Is wel erg leuk om zo met wat mensen in contact te komen die het zlefde mee maken en in de zelfde sapnningte zitten...

Mijn NOD is 6 of 7 december dus zou een mooi sinterklaas kadootje wezen... Maar adt hoopt iedereen hier ongeveer haha...

Maak jij ook gebruik van vruchtbaarheidstesten? Hier hoor ik veel over op het forum. Maar ja denk het niet angezien je bij je eerste kindje ook snel zwanger was.. Hoe oud is hij of zij nu? Misschien heb je dat al geschreven, maar kan het nu niet terug lezen sorry dan!

groetjes floor

Hoi Floortje,

Het verlangen naar een tweede kindje is idd net zoals bij de eerste. Nee, dat is niet helemaal waar,.....bij een 1e weet je nog van niets, je weet niet hoe het is en je verlangt ernaar om moeder te worden. Maar voor mij is het juist  omdat ik weet hoe het is, dus dat is het verschil zeg maar.  Het is iedere dag weer genieten van mijn dochter van 2 en  ik ben toe aan de 2e.  Maar goed, ik maak geen gebruik van ovulatietesten. Dat lijkt me nu nog niet nodig. Denk dat als het langer gaat duren dan een half jaar dat ik dat dan wel ga doen maar nu nog niet, willen het wel proberen om het "spontaan" te houden zeg maar.

Groetjes Lotje

Hoi Floortje,

Het verlangen naar een tweede kindje is idd net zoals bij de eerste. Nee, dat is niet helemaal waar,.....bij een 1e weet je nog van niets, je weet niet hoe het is en je verlangt ernaar om moeder te worden. Maar voor mij is het juist  omdat ik weet hoe het is, dus dat is het verschil zeg maar.  Het is iedere dag weer genieten van mijn dochter van 2 en  ik ben toe aan de 2e.  Maar goed, ik maak geen gebruik van ovulatietesten. Dat lijkt me nu nog niet nodig. Denk dat als het langer gaat duren dan een half jaar dat ik dat dan wel ga doen maar nu nog niet, willen het wel proberen om het "spontaan" te houden zeg maar.

Groetjes Lotje

Hi,

Wij zijn deze maand begonnen...

Superspannend allemaal Ben wel al een tijdje van de pil af.... heb nu al het idee dat ik 'zwangerschapskwaaltjes heb, maar eigelijk denk ik dat het tussen mijn oren zit.

Denk dat ik mijn nod ook rond 6/7 dec heb, dus we kunnen samen aftellen!!

Groetjes

hoi hoi

ik en mijn vriend zijn ook weer bezig met oefenen..
Alleen ik ben de tel kwijt..
Kan iemand mij misschien precies vertellen wanneer je nou echt vruchtbaar bent?
ik moest namelijk weer beginnen met de pil toen heb ik 1 pil geslikt en de dag ernaa gelijk gestopt. nu na 3,5 week nog niet ongesteld en vorig week een test gedaan en niet zwanger (dat zegt de test tenminste) heb het al eens vaker gehad dat een test negatief was terwijl ik de echo in mijn handen had..( de test had ik gedaan vanwege de wall of fame van mijn zoontje)
dus welke test kan je het beste gebruiken want eigen merk is echt een ramp..
Ik heb geen zwangerschaps kwaaltjes al hoewel ik wel meer eet..
een vriendin zegt dat ik zwanger ben maar ik weet het niet zeker, ik durf ook niet meer zo snel eentest te halen omdat ik bang ben dat ie weer negatief is.

groetjes

Wij zijn sinds vorige maand bezig.. zitten nou in ronde 2.. ook al is het de eerste ik kan niet wachten.. zeker omdat 2 vrienden van mijn vriend deze week vader zijn geworden:)

gr   Shannah

Terug
Bovenaan