Ronde 3, lichte kramp innesteling herkenbaar?

<p>halloo ,</p><p>Situatie uitleg;</p><p>ik ben ongeveer drie maanden terug gestopt met de pil ( na die maar vier maanden geslikt te hebben) vrijwel direct kreeg ik ontregelingsbloed en twee weken daarna werd ik ongesteld. </p><p>Vier weken daarna werd ik weer ongesteld. </p><p>Vorige maand belde ik net naar de HA voor een afspraak want ik was 12 dagen overtijd. Super spannend was het maar een dag daarna werd ik helaas weer ongesteld. </p><p>Nu heb ik een ovulatie tracker gedownload die op basis van vier weken aangeeft dat ik precies vorige week mijn vruchtbare dagen en eisprong had. </p><p>Vandaag had ik lichte steken links bij mijn onderbuik, en krampjes. Herkent iemand dit ?ik lees veel dat sommige vrouwen ook de innesteling voelen.</p><p>Het is allemaal zo spannend, ik hoop volgende week een positieve test in handen te hebben. </p><p>Tips?</p><p> </p><p>xoxo</p>
 
Hallo, 
Als je echt wil weten wanneer je ovulatie is, zou ik je aanraden om tests te gebruiken en geen app. Bij kij klopte die app niet na jaren gebruik met regelmatige cyclus. 
Symptomen die je beschrijft kunnen alles betekenen. Ik had zo’n 5-6 dagen voor nod menstruatieachtige kraampjes en dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden, maar nee, mijn wonder is al bijna 2 manden oud :) 
Hoop dat je positief test ?
Groetjes
 
[quote quote=10166915]Hallo, Als je echt wil weten wanneer je ovulatie is, zou ik je aanraden om tests te gebruiken en geen app. Bij kij klopte die app niet na jaren gebruik met regelmatige cyclus. Symptomen die je beschrijft kunnen alles betekenen. Ik had zo’n 5-6 dagen voor nod menstruatieachtige kraampjes en dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden, maar nee, mijn wonder is al bijna 2 manden oud Hoop dat je positief test Groetjes[/quote]
Hoiihoiii,
 
Ja ik twijfel erg. Heb genoeg ovu testen in huis liggen. Alleen mijn app stond door laatste menstruatie ingesteld op een cyclus van zes weken ipv vier. Toen ik dat veranderde zag ik dat vorige week mijn ovu begon en ik een eisprong zou hebben gehad. 
(Op zes weken zou het aankomende week zijn, vandaar dat ik tussentijds nog niet heb getest)
Volgens de telling zou het idd uitkomen op innestelingskramp. 19de is mijn nod. Nou hopen dat deze week gauw voorbij gaat.
 
Heb jij verder al snel na de innesteling last gehad van de bekende kwaaltjes , misselijk etc? 
 
Verder slik ik wel foliumzuur al vergeet ik die wel eens, is dat erg?
 
Ik had een hele lichte aanhoudelijke kramp, en toen zwanger! Als ik dit gevoel weer krijg weet ik zeker dat ik zwanger ben. Het was wel echt continu, dus niet n klein krampje die daarna weer weg trok ofzo
 
[quote quote=10167440]Ik had een hele lichte aanhoudelijke kramp, en toen zwanger! Als ik dit gevoel weer krijg weet ik zeker dat ik zwanger ben. Het was wel echt continu, dus niet n klein krampje die daarna weer weg trok ofzo[/quote]
Ben zo benieuwd! Ik had gisteren de heledag last van een lichte aanhoudende kramp. Niet een erg vervelende pijn maar voelde het wel en vanochtend nog eventjes. Nu voel ik het echt haast niet meer maar soms weer een kleine steek links onder bij mijn onderbuik.
 
hoop dat het raak is ? 
als mijn menstruatie deze maand een normale cyclus van vier weken had dan hebben we vorige week flink geklust ? duim voor me !
 
Hoi hoi
Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Ik had af en toe het gevoel ongesteld te gaan worden maar dit zette niet door. Achteraf was ik in week 4 ook al ontzettend moe. De dagen voor nod had ik een zenuwachtig/vlinderachtig gevoel in mn onderbuik heel apart.
 
Ik hoop voor je dat je positief test! 
 
[quote quote=10167457]Hoi hoi Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Ik had af en toe het gevoel ongesteld te gaan worden maar dit zette niet door. Achteraf was ik in week 4 ook al ontzettend moe. De dagen voor nod had ik een zenuwachtig/vlinderachtig gevoel in mn onderbuik heel apart. Ik hoop voor je dat je positief test![/quote]
Gefeliciteerd!! Hoop op een goede zwangerschap?
 
wat mooi om te horenn, hoop ook positief te testen ! Vorige maand was wat minder, was erg blij toen ik overtijd was maar testen waren negatief. 
 
Terug
Bovenaan