Ronde 3

<p>Hoi dames! </p><p>Ik ben benieuwd of er meiden zijn die met dezelfde symptomen rondlopen... </p><p>we zijn nu bezig met ronde 3 voor een 2e kindje... ik heb de nuvaring als anticonceptie gehad en vrijwel na het stoppen was mijn cyclus regelmatig. Eerste 2 maanden netjes 27 dagen, alleen de laatste maand 22 dagen. Ik heb ook echt mijn eisprong gevoelt volgens mij en alle 2 de dagen ervoor was het hier wel gezellig haha. </p><p>Nu heb ik last van krampen en bruine afscheiding, mijn NOD is 8 maart... vooral die bruine afscheiding herkent iemand dat? Heb het ook als ik ongesteld moet worden namelijk. De krampen komen in vlagen en slaat soms over op even misselijk zijn. Verder zijn mijn tepels wat gevoeliger als normaal heb ik jet idee maar het kan ook tussen mijn oren zitten haha. </p><p>Wat ik het vreemdste vind is dat ik altijd super weinig kan hebben en chagrijnig ben een week voor mijn ongesteldheid en dat nu eigenlijk helemaal niet heb. Dat vind ik zo gek.</p><p>Herkend iemand dit? Vooral dat van mijn humeur? </p><p> </p><p>Liefs </p><p> </p>
 
Succes Roosenfien ? Ik duim voor je.
Ons lichaam/geest kan ons soms ook voor de gek houden,dat is zeer zeker waar. Maar ik neem aan dat we dat ook wel weer kunnen relativeren.  Dus als je je echt " anders " voelt, dan is het misschien wel raak.
Zoals ik in mijn topic al antwoorden , herken ik de donkere afscheiding niet.  Enkel en alleen op de dag van mijn ongesteld heb ik ook daadwerkelijk verlies rood/bruin. Maar wie weet is dit een innesteling geweest bij jou!
Beide op naar 8mrt zonder de duivel ?
 
Ik heb ook 2 dagen bruine afscheiding gehad (een week voor ik zou moeten menstrueren) Achteraf gezien mijn innesteling. Op dat moment dacht ik; vreemd, vroeg ongesteld en zo minimaal.. ik tel hem maar niet mee bij Mn cyclus. 5 dagen later getest, negatief. Ik dacht zie je wel.. verbeeld me alles maar.. 2 weken later nog eens getest want vond het toch vreemd en toen zwanger. 
Mijn borsten waren ook gevoelig en ik had een heel vol gevoel in mijn maag. Omdat ik zo graag zwanger wilde worden dacht ik dat dit tussen mijn oren zat. Achteraf niet waar dus, hartstikke zwanger! 
Ik duim voor je! 
 
Juffielies;
 
Ik heb die afscheiding eigenlijk altijd als ik ongesteld moet worden dus durf niet zo goed vanuit te gaan dat t geen ongesteldheid is, alleen het is lang niet zoveel als normaal. 
 
Mijn borsten vallen wel mee, zijn niet opgezet ofzo. Wel lijkt t alsof mijn bh wat strakker zit maar goed.. kan ook tussen mijn oren zitten. Heb wel een vol gevoel elke keer en lijkt soms al wel 15 weken heen als ik t vergelijk met de zwangerschap van mijn dochter haha. 
 
 
We wachten het nog even af! 
 
Terug
Bovenaan