Ronde 3

A

Anoniem

Guest
Dag allen!

Mijn mannetje en ik zijn begonnen aan ronde nr 3! Al vanaf m'n 12e of 13e aan de pil. 2 jaar terug een mirena spiraaltje gekregen die in Januari verwijderd is...
Hoewel het de 1e keer leuk was geweest, doet het me ook goed te weten dat mijn cyclus mooi regelmatig is, namelijk 31 dagen.
Ik weet ook dat ik het nu rustig allemaal over me heen laat komen. De 1e keer, 2 keer veel te vroeg een test gedaan, uiteraard negatief. Vorige keer dacht ik allemaal dingen te voelen....dus daarom nu alles maar op z'n beloop laten...

Nog herkenbare dingen voor iemand?

Greetz from a mum to be?

Fijn voor je dat je zo te zien een "normale" cylcus hebt.
En je bent echt niet de enige die te vroeg test hoor.
Heb ik deze week zelf ook nog gedaan. Tegen beter weten in, maar ja, je wilt zo graag he.
Groetjes V.

Inderdaad en 't zou zo leuk zijn...
We hebben echter wel geduld hoor. Lukt het nou niet dan zijn er nog genoeg andere leuke dingen om naar uit te kijken/mee bezig te zijn. Dat scheelt denk ik wel.
Hoe lang zijn jullie al bezig dan?

Ben ook erg benieuwd of er meer meiden zijn die eerst een Mirena hebben gehad en nu zwanger proberen te worden? Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
Jullie kennen de sites vast, maar ik ben ook regelmatig te vinden op babybrabbel.nl en 9maanden.com. Hier zijn oa erg leuke tests op te vinden...Om bijv. vruchtbare dagen te berekenen of als je al verder bent zelfs een soort van zwangerschapstest...

Ik ben benieuwd naar jullie belevingen!

A m t b!

Ik ben begin oktober met de pil gestopt, maar de maanden daarna hebben we niet echt regelmatig gevreëen en zo. Pas sinds 1 maand zijn we (mn. ik) serieuzer mee bezig.
Ik heb alleen een onregelmatige cyclus, dus da's wat lastig.
Groetjes V.

hoi,
ik heb ook de mirena gehad en heb deze 1 december laten verwijderen. zit nu in ronde 5. Heb de laatste tijd wel wat vage klachtjes (lichte buikpijn, moe). vrijdag mijn NOD dus nog even geduld hebben. wel lastig want wel willen het zo graag.
maar het verschilt toch per persoon. de een raakt meteen zwanger en de ander doet er veel langer over. ook na de mirena, terwijl er geen hormonen je lijf uit hoeven.

mejon

zoals je al hebt kunnen lezen heb ik vandaag ook getest, en ws véél te vroeg. Ik heb nl geen idee hoe mijn cyclus is. Ook ik had een mirena en daardoor bijna geen menstruatie meer( laatse half jaar helemaal niet meer).
Veeel succes!
liefs Geetje

hallo meiden

ik heb ook 4 jaar een mirena gehad en heb eigenlijk nooit meer een menstruatie gehad
nu had ik gehoopt dat na verwijdering het eweer snel op gang zou komen maar dat lukt nog niet echt
hij is 20 maart verwijdert en op 13 april heb ik wat bruine afscheiding gehad
hadden jullie dit ook????

xx

Ik weet niet of je meteen  'begonnen' bent? Anders zou het misschien kunnen dat je al zwanger bent? Ik voelde vaak mijn eisprong, zo ook de laatste x toen ik de Mirena nog had...Toen die eruit was, werd ik na 3 dagen ongesteld, wat overeen kwam met mijn eisprong en nu is mijn cyclus dus heel regelmatig...

Inderdaad de 1 doet er langer over...de ander is binnen no time in verwachting...ik ben erg benieuwd of het voor ons 3 maal scheepsrecht is?!

A M T B

Terug
Bovenaan