Ronde 4...30 mei eisprong, 13 juni NOD...

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Ben er een tijdje niet geweest omdat ik dus wilde proberen me er niet zoveel mee bezig te houden. Mensen kunnen dit allemaal wel gemakkelijk zeggen, maar je kiest er natuurlijk niet voor niks voor, toch???

Ben heel benieuwd hoe het ons deze keer zal vergaan. Ik heb er veel zin, maar het is nog niet zo erg dat ik meteen naar de winkel zou rennen voor ovulatietesten of om te gaan temperaturen. Ik ben wel benieuwd hoe het ongeveer verdeeld is wie er zo maar zwanger is of bij wie er even een tijdje overheen gaat?!

Ik las net dat iemand de hele cyclus regelmatig vrijt (?) en tijdens de vruchtbare dagen dagelijks of om de dag. Dit laatste kan ik me voorstellen en dat zal ook wel 'moeten'  om de kans te verhogen, maar het moet toch ook leuk blijven? Ik zou me best voor kunnen stellen dat je kerel er dan op een gegeven moment even geen zin in heeft en dus 'on'welwillend(?) is...

In ieder geval hoop ik op wat meer berichtjes (HAHA heb het idee dat mijn onderwerpen niet altijd even belangrijk zijn ) of het komt omdat ik niet echt een regelmatige bezoeker ben??? Nou meiden jullie allemaal succes met klussen en tot horens!

AMTB

hoi amtb

tuurlijk zijn joou berichtjes wel even belangrijk als alle andere berichtjes, maar ik heb ook wel eens dat er niet veel op een berichtje gereageerd word, maar het kan ook zijn dat veel meiden er simpel weg gewoon geen goed antwoord op kunnen of durven geven , want een verkeerd antwoord kan ook tot valse hoop leiden dus ik ben vaak zelf wel wat voorzichtig met antwoorden geven, enzo, maarja dat neemt natuurlijk niet weg dat je berichten niet gelezen worden(want dat gebeurt echt wel hoor!!),
en ik wou je toch nog even heel veel succes in je nieuwe volgende ronde wensen, en natuurlijk veel klus  plezier, en je moet ons wel gewoon op de hoogte blijven houden hoor want iedereen is hier altijd nieuwschierig naar de nieuwste ontwikkelingen!!!

dus meid,  gewoon lekker berichtjes blijven plaatsen en  lekker van je af schrijven al die stress enzo want daar zijn we voor op het forum,  toch!!!!!!!!  

veel liefs venessa

je hebt ook helemaal gelijk qua klussen
wij vrijen om de dag, maar als we geen zin hebben, ik of hij dan gewoon niet, het moet leuk blijven en we genieten ervan en dat is het belangrijkste.
ik denk dat het bij ons ook wel scheelt dat ik niet zeg:
kom schatje je moet er weer tegenaan ofzo, want ik kan me voorstellen dat hij daar geen zin meer van heeft, maar hij toont zelf ook vaak initiatief..
gelukkig.....
laat ons weten hoe het verloopt deze ronde???
kus

Hee mum to be
Jij bent ook belangrijk hier hoor, iedereen is gelijk. Maar je moet maar net antwoord weten idd. Of als ik al een hele tijd hetzelfde antwoord heb gegeven heb ik zoiets van, op mij zitten ze niet te wachten met weeeeer dat antwoord.
Wij proberen wel te klussen om de dag, maar soms duurt het weer wat langer. Niet iedere dag, want dat blijkt ook niet goed te zijn. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Veel succes!!!

Hee mum to be

Fijn dat je er weer bij bent!!
En je moet denk ik maar zo denken...de ene keer is het drukker dan de andere keer op het forum. En er zijn ook meiden die ook proberen er niet teveel mee bezig te blijven en daarom niet altijd antwoorden. Maar feit blijft hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik wens je heel veel succes de komende ronde!
En schrijf van je af wat je kwijt wil want we zijn er wel!!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan