Ronde 4 was onze ronde!! YES YES YES!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

Vorige week schreef ik nog dat ik twijfelde over mijn eisprong.

Nou het is helemaal goed gekomen want na 8 dagen overtijd te zijn geweest, heb ik vanmorgen voor het eerst een test gedaan.

En deze was HEEEEEL ERUUUUG POSITIEF!!!

Ik durfde eerder niet te testen omdat ik toch regelmatig krampen had om ongesteld te worden.

Maar vanmorgen toch maar getest.

Ben helemaal blij, ga vanmiddag gelijk de verloskundige bellen voor een eerste afspraak.

Volgens mij ben ik nu 5 weken en 4 dagen. Ik denk dat ik de laatste week van juli ben uitgerekend.

Dus JULI forum here I come!!

Liefs Nony

whoehoe!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!

Wat zal jij blij zijn!!!! heerlijk gevoel he??

mou ga er lekker van genieten en we zetten je op de zwangerenlijst!!

heel veel plezier en geluk de komende tijd,

liefs Bri

hoi   hoi ik wou je even ook feliciteren, heel leuk voor je .ik ben trouwens nieuw op het forum. groetjes, lizzy , ps. ik kwam er gisteravond achter dat ik ook weer zwanger ben ,we hebben er vier rondes over gedaan. als alles [hopelijk] goed gaat wordt dit mijn tweede kindje

Jippyyyyyy!!!!!!!!!!!!
Weer een zwangere erbij!!
Nou hopen dat het aanstekelijk werkt, en alle andere niet zwangere vrouwen ook een kansje krijgen.
Ik wens je heel veel geluk met je nieuwe kindje!!
Groetjes the lovely

Hieperdepiep HOERA!!! Van harte, meid! En we spreken elkaar wel op het juli-forum.

Liefs,
Joline

Geweldig meis! Van harte!
Geniet ervan. Tis echt geweldig om zwanger te zijn.

Geweldig! Hopelijk volgen er snel meer dames. Het juli-forum ga ik in ieder geval niet meer halen, maar wie weet wordt het het augustus-forum. Geniet ervan!

Van harte gefeliciteerd

Ga er maar lekker van genieten en strooi maar lekker met de hormoontjes.

Terug
Bovenaan