Ronde 5

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,
Wat een geweldige dag heb ik gehad gisteren! Vooral omdat mijn ongi zich gisterenochtend al had aangekondigd, kon ik dus lekker aan een wijntje. Wat een heerlijk lichaam zeg, die wacht niet tot na de feestjes. Vanmiddag weer een feestje, en dus weer een borreltje. Super!
Vorige maand was ik erg teleurgesteld, dat is nu gelukkig minder. Dat komt denk ik door de geweldige dag gisteren. Hebben jullie ook een leuke koninginnedag gehad?? Alle meiden die aankomende week hun NOD hebben, veel sterkte met wachten.. Wij gaan weer klussen (ook niet vervelend, haha)
Liefs Chantal

Heey meis,

Wat fijn dat je het niet erg vind om ongi te zijn haha! Wij hebben gisteren ook een heerlijke dag gehad! Helaas dus wel zonder borreltje, maar wel met een heerlijk zonnetje!!

Heel veel klusplezier!!!!
Liefs ciomama

Wel jammer dat je nu ongi bent.. maar gelukkig dat de ongi niet lang op zich heeft late wachten en dat je niet zo teleurgesteld bent!

Veel klusplezier de volgende ronde! Hopen dat je snel zwanger bent!

xxx

Hey Chantal,

wat fijn zeg... jammwer dat t niet raak is maar wel lief van je lijf dat ie je 's ochtends al duidelijkheid gaf... ;-)
Wij lekker geborreld 's middags, zoontje op de dansvloer op Caribische muziek en wij genoten vooral van hem en de wijntjes. Ik heb 4 mei mn NOD en ik drink wel wat minder dan normaal maar ik laat geen wijn staan.

Klus-ze!

hihihi toplijf heb jij! ;) ik laat ook de wijntjes niet staan, wel minder en geen sterke drank (alhoewel ik dat heel weinig drink), geen caffeine (dat vindt ik wel pittig) en tjaa het roken maar tot 2/3 per dag (ook niet goed mar kan het niet los laten!

lekker klussen deze maand! have fun!

Hey ladies

ik had gewoon geen zin in een borrel met koniginnedag....raar maar waar....heb ze toch graag.

je hebt wel perfecte timing, hoop dat ik dat ook heb, heb a.s zaterdag een feestje in de feestzaal hier om de hoek, zou fijn zijn als ik voor die tijd al ongi ben, dan kan ik er ook 1 nemen :)
(4/5mei NOD)

En jij: KLUSSEN MAAR!!!

Terug
Bovenaan