Ronde 6, wat een spanning!

<p>Wat een spanning. ? </p><p>Kort uitgelegd: </p><p>Mijn vriend en ik zijn een half jaar bezig om zwanger te worden. Zoals vele zullen herkennen, voel je elke maand vanalles en denk je: ja dit keer is het gelukt! En elke keer toch ongesteld geworden. Omdat ik dit psychisch best wel pittig vond, ben ik onder behandeling gegaan van een ostheopaat. Dit om mijn hormoonbalans weer terug te krijgen. Iets wat super werkt want deze maand eigenlijk geen heftige symptomen gehad en vrij chill kunnen blijven. </p><p>Tot vorige week..... </p><p>Ik heb een eigen zaak en ik had een akkefietje met een medewerker. Pff het ging me zo onder mijn huid zitten dat ik drie dagen lang verschrikkelijk heb lopen janken! Ik ben wel een gevoelsmens, maar dit ken ik toch niet van mezelf. Toch zocht ik er nog niet zoveel achter. Laatste paar dagen wat misselijk met vlagen door de dag heen, uit het niets opeens diarree aanvallen, waterdun en in de middag alsof er niets aan de hand is. En sinds twee dagen wat bruine afscheiding bij het afvegen en mijn borsten lijken met vlagen gevoeliger  </p><p>Toch bleef ik in de veronderstelling dat het er gewoon bij hoorde want ik moet immers ongesteld worden. Tot dat mijn vriend gisteren begon dat ik uit Mn mond rook. Toen gingen er bij mij alarmbellen rinkelen want ik ben eerder zwanger geweest drie maanden geleden, heel kort maar want innesteling is niet goed gegaan, maar toen riep mijn vriend dit ook! </p><p>Twee dagen geleden getest maar negatief  </p><p>Vandaag is het mijn nod, maar de menstruatie breekt niet door. Het blijft bruine afscheiding. Wel ontzettend moe en flinke koppijn. </p><p>Ik merk dat ik mezelf indek met dat ik gewoon ongesteld ga worden. Maar heel stiekem heb ik toch nog wel een beetje hoop ?</p>
 
oe wat spannend! toch kun je niets anders dan afwachtten he... ik ook.. maand 9 nu en ben niet echt misselijk maar weeig in mijnmaag als ik niet eet, eet ik dan is het weg (lekker handig.. NOT)
ik had vrijdag Ong moeten worden maar test was negatief .. dus ja.. afwachtten maar.
liefs san
 
Oh ja! Bij jullie ook spannend zeg! 
Ja hier ook. Niet echt flinke menstruatie krampen zoals gewoonlijk. Maar alsof er een heleboel gebeurd daar. Kan het niet echt omschrijven.... 
Wanneer ga jij weer testen? Ik woensdag maar weer denk ik. 
 
Ik hoop dat ik het tot vrijdag kan "rekken" haha maar ik ben wat ongeduldig aangelegd dus misschien woensdag, heb voor de zekerheid net 2 clearblue testen gehaald..
 
spannend spannend, laat je woe weten wat de uitslag is?
p.s. ik ook eigen ondernemer, ik ben best wel bezig ook met wat als het straks raak is en hoe ga ik alles dan "regelen" heb jij dat ook?
 
 
Ik denk elke keer dat ik ongesteld ben geworden. Ben zo extreem moe! Buikpijn en hoofdpijn. Alles zoals een menstruatie zou zijn. 
Tuurlijk hoop ik van niet. Maar ja. Ben ergens ook wel bang voor een teleurstelling weer. 
Qua werk heb ik gelukkig dames die het van mij kunnen overnemen. 
 
Ah balen zeg
bij mij nog niks... geen krampen ook helemaal niks
qua werk doe ik alles alleen.. maar ik hoef er nog niet over na te denken haha eerst maar eens een test die wat anders zegt dan de laatste :) Succes bij je volgende ronde!
 
Jammer! En erg dat ons lichaam ons zo voor de gek houdt!
Sandrean misschien een tip; lees hier vaker dat de clearblue testen negatief aangeven terwijl die van de action of kruidvat dan wel positief zijn en aangezien die stukken minder kosten, denk zeg het ff.
 
Terug
Bovenaan