A
Anoniem
Guest
<p>Hoi, lieve dames</p><p>Dit is mijn eerste post... Ik kom er niet helemaal uit. Snap even niks van mijn eigen lichaam en van wat "normaal is"... Weten jullie iets te vertellen?</p><p>Het is ronde 7. Al sinds de 2e maand heb ik een regelmatige cyclus van 27 dagen. Heftig ongesteld elke keer en voelde de eisprong. Lekker makkelijk dacht ik! Maar het is dus nog niet raak tot mijn verdriet en deze maand heb ik niks gevoeld?! Had het maar geparkeerd en mijn partner en ik hebben gewoon rond die tijd met elkaar geslapen...</p><p>Mijn laatste menstruatie begon op 13 juni. Zou betekenen dat ik rond 25/26 juni mijn ei zou hebben. Maar niks gevoeld dus... Sinds een paar dagen na die tijd voelt de gemeenschap een beetje anders volgens mijn partner. Vanaf 1 juli voelde ik lichte krampjes. En afgelopen vrijdagochtend had ik krampen en in de middag opeens roze afscheiding? Gisteren bruin? Heeeeel weinig. Vandaag een paar druppels rood. Maar alleen gemerkt omdat ik vanbinnen schoonmaakte om te checken. De krampen waren gisteren heftig en vandaag in de loop van de dag minder. Maar mijn NOD is pas woensdag 10 juli? Ik snap er niks van. Ik dacht misschien de innesteling? Maar dat is toch laat? Maar wat is het anders??? Ben ik opeens na 6 cyclussen eerder ongesteld? Normaal word ik de 2e dag heel heftig ongesteld. Vandaag getest en hij was negatief. ? Help... </p>