Ronde 7 en in de rats...

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi, lieve dames</p><p>Dit is mijn eerste post... Ik kom er niet helemaal uit. Snap even niks van mijn eigen lichaam en van wat "normaal is"... Weten jullie iets te vertellen?</p><p>Het is ronde 7. Al sinds de 2e maand heb ik een regelmatige cyclus van 27 dagen. Heftig ongesteld elke keer en voelde de eisprong. Lekker makkelijk dacht ik! Maar het is dus nog niet raak tot mijn verdriet en deze maand heb ik niks gevoeld?! Had het maar geparkeerd en mijn partner en ik hebben gewoon rond die tijd met elkaar geslapen...</p><p>Mijn laatste menstruatie begon op 13 juni. Zou betekenen dat ik rond 25/26 juni mijn ei zou hebben. Maar niks gevoeld dus... Sinds een paar dagen na die tijd voelt de gemeenschap een beetje anders volgens mijn partner. Vanaf 1 juli voelde ik lichte krampjes. En afgelopen vrijdagochtend had ik krampen en in de middag opeens roze afscheiding? Gisteren bruin? Heeeeel weinig. Vandaag een paar druppels rood. Maar alleen gemerkt omdat ik vanbinnen schoonmaakte om te checken. De krampen waren gisteren heftig en vandaag in de loop van de dag minder. Maar mijn NOD is pas woensdag 10 juli? Ik snap er niks van. Ik dacht misschien de innesteling? Maar dat is toch laat? Maar wat is het anders??? Ben ik opeens na 6 cyclussen eerder ongesteld? Normaal word ik de 2e dag heel heftig ongesteld. Vandaag getest en hij was negatief. ? Help... </p>

Bloed van innesteling kan ook later komen. Ik had zelf ook dag of 3 klein beetje bloed, heb kleine week later getest en was toen duidelijk getest. Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is, maar zou even wachten tot (na) je NOD en dan nog eens testen. 

Ik duim voor je positief. Maar het vrouwenlichaam zit raar in elkaar. Maar ik duim zeker mee!

Ik duim voor je positief. Maar het vrouwenlichaam zit raar in elkaar. Maar ik duim zeker mee!

Dankjewel voor jullie reactie ❤ Ik hoop ook nog op een positieve test natuurlijk. Maar ben bang dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt of ontregeld is. Ga in ieder geval testen als mijn "gewone" menstrustie uitblijft. ?

Hi Skydancer, 
wat vervelend die onzekerheid hè :( ik kan natuurlijk ook niet echt helpen maar het zou natuurlijk kunnen dat je wat later je eisprong hebt gehad, dat gebeurt wel eens en zeker als je aangeeft hem niet gevoeld te hebben. Het zou prima een innestelingsbloeding kunnen zijn, en als dat pas vrijdag was dan kan het ook nog kloppen dat je geen positieve test hebt. 
HCG verdubbelt namelijk gemiddeld elke 2 dagen ongeveer. Dus stel jouw basiswaarde HCG is 2, dan heb je op zondag 4, op dinsdag 8 etc. Wisselt natuurlijk per persoon, de een maakt wat sneller aan en de ander heeft van nature al wat meer van dit hormoon in haar lijf. Maar het kan oprecht nog alle kanten op :) Ik duim voor je dat je snel een positieve test in handen hebt! 

Terug
Bovenaan