ronde 70...wat een vreselijke mijlpaal

Zuch het is weer zover, jaren geleden ben ik hier al eens geweest. En toch zijn we nog niet zwanger.
IUI3 is helaas ook mislukt. Wat is dat toch een knauw elke keer.
Is er iemand op het forum die ook met IUI4 gaat starten? Ik kan echt iemand gebruiken die in het zelfde schuitje zit.

Liefs Esther

Ronde 70..... Meis, wat rot voor jullie :(

Wij zijn bijna 3 jaar bezig en zitten nu op het wachtbankje na onze 1e IVF. Hebben 6x IUI gehad, zonder resultaat. Slopend is het wachten en elke keer weer die teleurstelling! Neem een flinke baaldag op en probeer de moed te vinden voor de volgende IUI. Leef met je mee. Sterkte en succes!

Liefs Anna

Dankjewel Anna,
Ik ben een rasoppertunist, maar met dit soort dagen gaat er een schaduw over me heen. Al gebeld voor een nieuwe eicelmeting volgende week, en de clomid is weer binnen. Nu de pregnyl nog want daar is erg moeilijk aan te komen.
Ben jij bezig met IVF?

Liefs Esther

Er is een tekort aan pregnyl, ja. Hopelijk hoef je er niet al te lang naar te zoeken.

Vorige week donderdag hebben we de terugplaatsing gehad. Er breken nu dus een paar spannende weken aan! Vrijdag de 13e krijg ik een bloedtest en weet ik meer. Tot die tijd kan ik alleen maar wachten en hopen. Ben van nature ook de positiviteit zelve, maar dat krijgt toch wel een deuk na al die teleurstellingen. Aan de andere kant sta ik er versteld van hoe sterk ik ben. Het vormt je wel.....

We gaan er voor, meis!!! Kom op!!

Liefs xx

hey meis.. afgelopen ronde zouden wij iui 4 gaan doen maar doordat bij mij het vrouwelijke deel ineens niet meer mee werkte was die ronde verloren gegaan.
ik moet nu wachten tot wanneer ik ongi word en dan gaan wij ronde 4 met iui pas weer in.
maar ja heb geen idee wanneer ik ongi zou moeten worden..

xxx

@ANNA. Is dit je eersste ronde IVF? Ik ben er best een beetje huiverig voor en heb ook het idee dat IUI het niet is voor ons. Mijn man heeft gemiddeld 12 mlj goede zaadcellen over na behandeling.

@ANGEL. Wat werkte er ineens niet meer bij jou dan? Ik heb ook een ronde over moeten slaan omdat er 2 maanden geleden 2 cyste van 5cm op mijn linkereierstok zaten, en links is de enige die het doet. Gelukkig zijn deze weer zelf opgelost want anders hadden ze er een operatie op gedaan en dan is het nog maar afwachten of de eileider etc heel blijft. Pffff wat een gedoe.

Hey!

Ja, dit is onze eerste IVF. Het is een pittig proces, veel hormonen en ook mentaal is het zwaar. Maar als je een goede basis samen hebt en je rust kan vinden, slaan jullie je er wel doorheen. Je verlegt je grenzen toch iedere keer weer en je weet waar je het voor doet!

In het ziekenhuis hebben ze liever dat je de IUI-kansen volmaakt. De kans op complicaties is kleiner en de slagingspercentages zijn gunstig. Maar heb hier ook al eens een ander verhaal gehoord, dat de slagingskans na IUI3 weer afneemt. Als je er niet goed bij voelt, zou je misschien met de gyn/arts moeten overleggen? Zij kunnen je alles veel beter uitleggen, waardoor je misschien wat geruster bent....

Liefs!

Hoi Anna,

Ik wil eigenlijk zelf ook de IUI afmaken hoor. Want elke kans is er 1 toch? Ik heb ook al vernomen dat je na IVF of ICSI weer IUI mag doen. Maar ik denk dat als het zover komt we eerst een jaar pauze nemen. Het blijft een lot uit de loterij als je beide verminderd vruchtbaar bent.
Hoeveel eitjes had jij? wat is het gemiddelde? En hoeveel zijn er teruggeplaatst? voel je je ook meteen zwanger? want technisch gezien is dat zo natuurlijk.

Liefs Es

Terug
Bovenaan