ronde 8

A

Anoniem

Guest
dag dames jeetje ik zit alweer in ronde 8 wachten duurd lang he? ik moet jullie iets vertellen sommige vinden dit complete onzin maar ik niet want ik ben er mee grootgebracht kijk ik bid elke avond voor dat ik ga slapen en ik bid ook voor jullie en voor mijzelf voor een kindje en ik heb echt het gevoel dat het deze keer wel eens raak kon zijn want volgens mij heeft god dat aan mij bevestigt nou dat moest ik even kwijt meiden geef de hoop niet op iedereen komt aan de beurt groetjes moi

er zijn nu 2 moi's aanwezig op het forum...beetje verwarrend!! Misschien wil jij jezelf moi 2 noemen???

liefs, moi xxx

Hoi moi,

Ik hoop dat je gevoel je gelijk gaat geven!

Ik ben blij dat je steun vind ik je geloof en dat is helemaal geen complete onzin hoor!

Groetjes,
Jade

Ja, ik was ook al in verwarring. Vanmorgen meldde een Moi dat ze zwanger is, had 's morgens om 4 uur getest.

En nou probeer ik dat berichtje terug te zoeken, kan ik het niet vinden!

Ik dacht al dat het aan mij lag...

Maar ik sluit me aan bij Jade en bedankt dat je ook voor ons bidt! We kunnen immers ieder beetje hulp gebruiken, nietwaar?

groetjes, Inge

Hi Moi!
Geweldig stukje van je. Ik bid ook iedere avond maar moet je eerlijk zeggen dat ik hier nog niet om durf te vragen. Ik ben net begonnen met proberen...

Ben heel blij dat jij het wel doet voor ons! En ik geloof voor 100% dat het helpt! Ik bid ook altijd voor anderen.

Ik hoop echt voor je dat het raak is joh en bedankt voor je lieve stukje!

Liefs Bieb.

Ik sluit me bij jullie aan, ik bid ook voor een kindje.Ben pas in ronde 3 maar dat mag best ookal ben je nog maar net bezig hoor Bieb.

Vanmorgen las ik het goede nieuws dat moi zwanger is, dus ik hoop dat jij dan moi2 bent.Prachtig je stukje en goede tip,ik ga ook voor jullie bidden en voor mezelf.

xxxjes Angela

Wouw wat mooi zeg hoe je dit kan. Ik ben wel zwanger maar toch nog stiekem wat onzeker natuurlijk. Ik vind het eigenlijk best een mooi idee om ook elke avond even te bidden. Ik smeer elke avovnd m'n buik uitgebrijd in en ik denk dat dat moment een hele mooie gelegenheid zel zijn, bedankt en ik hoop echt voor je dat je gelijk hebt!!!

Liefs, Ank

Terug
Bovenaan