ronde 8

hallo meiden ik had een vraag normaal zit ik altijd bij het zwanger worden forem maar ik wou jullie toch even iets vragen ik zit in ronde 8 is dit lang moet ik me zorgen gaan maken ik wil jullie geen rotgevoel bezorgen en ik hoop ook dat jullie supergauw zwanger worden maar dat wou ik gewoon even vragen ps:ik bid voor jullie alvast bedankt!!

Maak je geen zorgen meid! 8 rondes is echt nog heel normaal! het komt vast in orde! Binnen een jaar worden veel mensen zwanger maar in het tweede jaar ook nog veel hoor! Ik zit in ronde 18.
Succes!
Inge

hoi

je hoef je nog helemaal niet druk te maken,ls het na een jaar niet is gelukt kan je bij je huisarts langs gaan maar dan kan je daarnaar nog spontaan zwanger worden.
bij de een duurt het wat langer dan de ander.
gr hartje

8 maanden is niet lang hoor, men gaat er vanuit dat je binnen een jaar ongeveer zwanger wordt, daarna kun je naar je huisarts voor een verwijsbrief voor de gyn. Die kan dan onderzoeken of er iets mis is. Zelfs dan kun je in het 2e jaar ook nog spontaan zwanger worden hoor, dat gebeurd regelmatig.
Zelf ben ik nu 12 weken zwanger en ben zwanger geworden in ronde 25.
Zo zie je maar, het kan zelf na een lange tijd nog lukken!
Maak je geen zorgen hoor, al is elke maand dat je zwanger wilt worden en het niet lukt er 1 te veel, das heel herkenbaar. Maar gewoon lekker genieten van alles wat je nog kunt en straks niet, het gaat vast goedkomen.

Groetjes,
Joan

Terug
Bovenaan