Ronde 9 en mijn cyclus is veranderd, help!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vele meiden kennen mij al, maar voor wie mij nog niet kent zal ik even in het kort wat vertellen. Ik ben 27 jaar en helemaal happy met mijn mannetje en vele beestjes, maar we zouden heel blij zijn met een wondertje!!!

In juli 2006 ben ik gestopt met de pil en in september zijn we getrouwd en hebben een super dag gehad. Ik heb iedere ronde een cyclus van 28 dagen gehad behalve de vorige ronde 39 dagen, ik dacht toen dat dat kwam omdat ik er teveel mee bezig was en heb toen een break genomen. M'n mannetje en ik heb toen bewust even afstand genomen van alles en deze ronde was het ook weer 39 dagen. Mijn mannetje brengt het positief je lichaam is nu gewoon ontpilt, dat hoop ik, maar ik vind het erg vreemd.

Wie herkent dit?    

Liefs Lientje

Niemand die dit herkend??? Gelukkig maar

Een dik maand geleden of misschien al wel langer, waren er meiden die vertelden dat ze iets slikten om de menstruatie regelmatig of de menstruatie op gang hielpen. Wat was dat voor iets? Volgens mij was het iets homeopatisch. Wie weet dit???

Liefs Lientje

hoi lientje dat is theunis bloem olie

groetjes iris 32j 11de 2de nod 9 april

Hoi Iris bloempje,

Je bent geweldig, dank je wel!!! Heb je ervaring met het middel?

Liefs Lientje

hio lientje ik ben pas deze maand er mee begonnen

bij mij is het zo dat ik normaal gemiddelt tussen de 28-30 dagen zit en heb de laatste tijd wat uit schieters 27-33 dagen niet erg gemakkelijk zo

en mijn humeur de helle maand door is zo vervellend en vooral rond mijn eisprong ben ik niet meer te genieten dus ik had zo iets baat het niet schaat het niet tot nu toe nog geen humeur wisseling gehad tot nu toe bevalt de theunisbloem mij goed.

voor info over theunisbloem oli op googl

groetjes iris

Terug
Bovenaan