Ronde 9 en zwanger!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Jullie zijn na mijn man en mijn zus de eerste die het horen: ik ben zwanger. Na 9 maand zwanger.Onze dochters (8 en 4 jaar) krijgen een broertje of zusje  rond 21  november.   Ik ben zo blij, ik kan het bijna niet geloven.
Ik heb deze maand voor het eerste tarwekiemolie geslikt, je zou haast denken dat het een wondermiddel is. Ik heb de test Clear View van Babybrabbel gedaan en ja hoor, 2 strepen. De ene streep licht, maar een streep is een streep toch?
Ik ga hier nog regelmatig kijken hoor. Allemaal veel succes en ik hoop dat velen mij zullen volgen.

Groetjes Evelise

Hoi,

idd, streep is streep! Gefeliciteerd! En weer die tarwekiem..... begin er echt in te geloven....

Geniet ervan en veel suc6!

Groetjes Roseliek

Hoi Evelise,
Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een fijne zwangerschap toe. en laat nog eens wat van je horen hoe het met je gaat.

Groetjes Cinber

he,
Ja hoor!!!!echt onwijs leuk!!!!!gefeliciteerd, geniet er lekker van!!!!
Hoop dat alles goed gaat en dat ik je bijna ook mag volgen....
dikke kus sas

Hoi Evelise,
Van gefeliciteerd, meid. Geniet er maar lekker van.
Liefs Cynthia

hoi Evelise,

ik was op zoek naar een berichtje en van jou en wat lees ik nu?! Gefeliciteerd! De tranen schoten in m'n ogen toen ik het las!
Hopelijk wordt ronde 9 het ook voor mij, ben nl vandaag weer ongi gworden...
Geniet ervan he, er is dus nog hoop, maar de tarwekiemolie heeft helaas voor mij nog niet geholpen..

Hoi evelise,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!tot op het nov forum!
liefs elvira

Hoi Evelise,

Van harte gefeliciteerd!!!!

Ik heb een vraagje over de tarwekiemolie. Waar haal je dat en hoe werkt het? Zo te horen (ook van meerdere dames hier) werkt het goed. Ik hoor het wel weer!

Veel geluk met je zwangerschap!!

Groetjes Westie

Terug
Bovenaan