ronde 9 was het ook niet voor mij...

A

Anoniem

Guest
 12 april pas nod maar net op de wc al wat roze verloren. Dit heb ik altijd voor nod dus ongi komt er weer aan.

Zeg ik het net tegen m'n man; zijn reactie: "oh, oke, wil jij ook nog wat drinken?"
GRRR!!

Vandaar dat ik hier maar even kom uithuilen...

Hoi Janu...

Dus jij ook..nou ik ook weer....
Het is helaas niet anders....we hebben er geen invloed op he...
Nou kop op!
En dan gaan we maar weer allebei op naar de volgende ronde!!
Veel succes..we blijven duimen!

Liefs Linnepinnie

Jeetje dames... das niet leuk! Kop op!

Ik ben begonnen  met ronde 10!

Dus ik ga met jullie mee naar de volgende ronde!!!

Liefs Leah

Ha ha... mannen!! Ze zijn er zo op een andere manier mee bezig. Ik heb altijd het idee dat hun het niet zo erg vinden want dan kunnen ze de nieuwe ronde weer flink aan de 'klus'. Maar voor jou is het natuurlijk niet fijn. Een vrouw is er heel anders mee bezig. Je denkt er constant aan... je let ontzettend op je lichaam of je dingen voelt die anders dan anders zijn.

Maar probeer positief te denken:het mooie weer komt er aan! Lekker een nieuwe ronde, nieuwe kansen!

geniet van elkaar

heitje

Mannen zijn er echt anders mee bezig.
Ik begin er steeds meer mee bezig te zijn. Denk er nu ook al vaker overdag aan. Terwijl ik juist ook hoor dat het beter is om er meer ontspannen mee om te gaan.
Maar ja, doe dat maar eens he!
Zal wel heel herkenbaar zijn voor jullie!
Succes in de volgende ronde.
Groetjes V.

Hoi Janu79

Baluuh dat je ongesteld bent geworden! Verdorie. Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Gaat het nu weer een beetje?

Ik las net je verhaaltje wat je bij Dyonne d'r berichtje hebt getypt. Jij zit dus ook nu in ronde 10 voor tweede kindje. Ik ook. Heb al een dochter van 2 jaar en herken je gevoelens van 'wanhoop' Ik denk soms ook dat het er misschien voor ons niet meer in zit.... en wil daarom des te graag! We moeten positief blijven!

Kop op meid! Ronde 10 wordt vast ons geluksgetal!

Lfs,c ee

Terug
Bovenaan