ronde nr 6

volgende ronde beter (weer ongi geworden ,maar nu niet met 28 dagen maar met 26 dagen).de moed zakt me werkelijk soms in de schoenen en denk ik dat mij nooit zal lukken. jullie horen het al ik ben vandaag een beetje depri.mijn volgende nod is 20 juli maar dan reken ik een cyclus van 28 dagen.wat wel vreemd is vind ik dat ik soms wat waterig bloed verlies heb .meestal dag 8 na mijn ongie, soms ook na het klussen ??? herkent iemand dit.heb laatst wel een uitstrijkje laten doen bij de huisarts waarvan de uitslag alles goed was.nou is mijn vraag ook wat onderzoeken ze dan allemaal???(ben ik vergeten te vragen).bedankt voor al het aan horen,en ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vragen.liefs van chantal
 
Hoi Chantal. Ik ga naar ronde 5 en ken je gevoel zo goed. De ene dag heb ik ook het idee dat het me nooit zou lukken en dan voel ik me weer een andere dag weer beter. Eerlijk gezegd heb ik geen antwoord op je vragen, maar we moeten toch positief blijven. We gaan samen naar de volgende ronde en wie weet...liefs Ilona
 
Hoi Chantal,
ik herken het nu een beetje,ben van af augustus vorig jaar bezig en heb 1 miskraam gehad. ik heb nu na mijn ongi ook wat meer bloedverlies dan anders, normaal gesproken nooit. Ik weet niet precies wat de ze bij een uitstrijkje onderzoeken, weet je huisarts vast wel kun je hem misschien vragen?
sterkte
 
Terug
Bovenaan